PDA

Vis full versjon : Har kjøpt vogn nå

save
02-03-2003, 19:15
...det trodde jeg ikke at vi skulle før lilleknøtt var "trygt ute" (skriver i anførselstegn, fordi det er vel ute av magen det kan være "utrygt" som oftest....)

Nå står den inne på soverommet vårt, det er en simo-kombi vogn i olivengrønn og beige. Jeg syns den er perfekt for vår-babyer i fargen egentlig. Vi kjøpte vognen fordi vi "måtte". Det var salg på vognen, sprinkelseng, dyne, madrass, vippestol med "lekebue" og stellebord til 5900. Vi syns det var ett veldig godt tilbud, og plutselig var det bare "to" tilbudspakker igjen i babybutikken.

Tidligere har vi bare ruslet inn veldig forsiktig i baby-avdelingene, og nesten "spurtet" ut igjen fordi det var så "skummelt" å planlegge noe.

Jeg har virkelig gått amok også, for nå har jeg hentet frem alle baby-tingene vi hadde til Stine-gull, og vasket meg gjennom nesten alt (på automatgir liksom) og lagt det i kommoden. Har også kjøpt en liten gul dress i str. 50. Kanskje har dette sammenheng med at jeg har blitt 50% sykemeldt i det siste for å "lade opp" før innspurten. Jeg var redd på forhånd, men syns at det var deilig når jeg først "godtok" sykemelding... Jeg går jo mye til forskjellig oppfølging, så da kan jeg liksom bare gjøre det de dagene det er aktuelt.

den 11.mars skal vi på stor-runde:
Lege kl. 10.20
UL-ekspert kl.14.00
Jordmor sykehus kl. 15.00

Ja-ja. Er her fremdeles, altså, skriver bare ikke så fryktelig mye. Men ser alltid etter innlegg fra dere andre, men dette er jo ett "rolig" forum...

Maz
02-03-2003, 20:22
Gratulerer med vogn og annet utstyr.

Vi hadde også planer om ikke å kjøpe noe før etter:birth:, men det ble faktisk ikke slik for oss heller.

Takket være utrolig oppfølging begynte vi å føle oss trygge, og skulle noe gå galt så gjør jo ikke utstyret noe forskjell.

kineh
03-03-2003, 15:39
Hadde også bestemt meg for å IKKE kjøpe noe. Det har jeg forsåvidt heller ikke gjordt siden vi har det meste (har jo fått to barn fra før) så vogn og seng og stellekomode og alt det der står jo på loftet.

Men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ordne noe som helst.... Men nå sitter jeg her å strikker. Små babyklær.... Med klump i halsen... Tenk om det ikke blir denne babyen som får ha det på seg allikevel..... Men håper på det beste

Gratulerer med babyutstyr..... Tror det er en slags psykisk barriere å komme over. Når man kjøper noe blir det på en måte litt forsterkelse av håpet om at dette skal gå bra. OG DET SKAL DET.

KLem Kineh

Diamanda
03-03-2003, 19:37
Ja jeg kjenner meg også GODT igjen.

Var kjempenervøs i begynnelsen for å gjøre klart, men nå er alt klappet og klart, klærne er vasket, utsyret er i hus, men vi venter med å gjøre det helt klart.. vi venter med å montere senga å legge i madrassen f.ex., det er fort gjordt å gjøre når man kommer hjem.

Det er godt å komme over kneika, man må jo nesten det , stakkars lille baby om man måtte rundt å storshoppe etter fødsel, og ikke minst stakkars mamman..

Gratulere, og KOS deg :)