Vis full versjon : Tirsdag 23. oktober kl. 16.00 på Fridays på Karl Johan
Treffes de som vil i gruppen Stor og Gravid.
Da det ikke går an å bestille bord for selskaper under 10 personer, må vi nesten bare utveksle numre via PM, så vi har mulighet for å se hva som skjer ;)
Men atte..hva slags sted er det vi skal på?aldri vært der før jeg..:sparke:
http://www.tgifridays.com/index.htm
Det er en verdensomspennende restaurantkjede, de har 3 lokasjoner i Oslo (2 av dem vegg-i-vegg på Karl Johan, vi skal på den som ligger til venstre når du ser mot restaurantene utenfra)
Der har de masse god mat: - hamburgere, fajitas, spare ribs, Cæsar salat - og vannvittig gode desserter (heldigvis går det an å bestille en halv porsjon, de er enorme!!)
De har også drinkebar - som faktisk lager noen fantastisk gode alkoholfrie paraplydrinker, om man skulle trenge det, og supergod milkshake :)
Jeg liker TGIF bedre enn Hard Rock - ihvertfall her i Oslo ;)
http://www.tgifridays.com/index.htm
Det er en verdensomspennende restaurantkjede, de har 3 lokasjoner i Oslo (2 av dem vegg-i-vegg på Karl Johan, vi skal på den som ligger til venstre når du ser mot restaurantene utenfra)
Der har de masse god mat: - hamburgere, fajitas, spare ribs, Cæsar salat - og vannvittig gode desserter (heldigvis går det an å bestille en halv porsjon, de er enorme!!)
De har også drinkebar - som faktisk lager noen fantastisk gode alkoholfrie paraplydrinker, om man skulle trenge det, og supergod milkshake :)
Jeg liker TGIF bedre enn Hard Rock - ihvertfall her i Oslo ;)
Hørtes litt "fint" ut...Er ikke en "fin" person jeg..:knegg: Er det sånn svindyr mat der eller? (føler meg veldig smålig nå altså,og mener selvsagt ikke at vi skal på mc`ern eller sånt,men vi er ikke så veldig rike..:sparke:)
"Fint" er det ikke, det er en kjede ala Egon, bare at de har bedre mat! Er sånn ca samme priser som på Egon, mulig noen få kroner dyrere!
Og det aller beste er: De har strawberry daquiri, bare uten rom! *fnis*
Forresten så passer dette fint for meg, da jeg reiser den 25.
Aimy: de har mye variert, og mye variasjon i prisene, mener at du skal klare deg godt under 300,- for ihvertfall 2 retter, tror jeg... (det som koster kroner er drinker, og det slipper jo vi ;) )
Fancy, smancy er det ihvertfall ikke! -alle slags folk som kommer og går, selvfølgelig mange turister der også.
Irith: så fint at du også kan, bra at det passet for deg også! Aimy har allerede mob.nr. mitt, så jeg PM´er deg det også.
Okej,skal nok klare den utgiften ;) Og som du sier,Lied,så trenger vi jo ikke drinkene!
Men HVOR i KJ-gate ligger det da?jeg kjører antageligvis bil,og jeg hater å parkere..så jeg vet ikke helt om jeg kanskje bare tar tog fra Lillestrøm til Oslo,og bane videre..:vetikke: Ellers blir det for kronglete for hormon-berta..:fnise:
Jeg er heller ikke fan av å parkere i "byn".
Den ligger ganske langt opp, nesten helt ved Nationalteateret! Det aller enkleste er å ta toget til National, og gå derfra :)
Englejenta81
11-10-2007, 11:26
Ååååååå dette ville jeg vært med på...
Men vi kommer fra kiel den dagen og da blir det litt mye stress :vetikke:
Men de har kjempegod mat på fridays:mumse:
Ååååååå dette ville jeg vært med på...
Men vi kommer fra kiel den dagen og da blir det litt mye stress :vetikke:
Men de har kjempegod mat på fridays:mumse:
-da får du bli med neste gang- kan jo hende at vi også klarer å få til et treff i Mars-klubben også!
åhh jeg blir helt sulten av å lese hva dem har å spise der da :sikle:
Alkoholfri drink hadde heller ikke vært å forakte :sparke:
Dere må få igang et slikt treff senere også, vist jeg får fri kan jeg slenge meg med i siste liten da? Og hvem skal jeg isåfall sende pm til for å utveksle nr. Jeg har bodd i oslo for MANGE år siden så jeg er ikke super kjent og må nok møte noen et eller annet kjent sted for å finne frem da isåfall:rødme:
Siden det er så sent på dagen må jeg kanskje ha med ungene også.
Snuppsi - vi får nok til treff senere også!! -selvfølgelig kan du være med!!
(og vi er jo imarsklubben også, kan hende klarer noen å finne ut av det der? -kan hende tilogmed dagtreff, hvis flere blir sykmeldte osv...)
Bare send meg PM i såtilfelle ;)
Uregistrert
21-10-2007, 22:30
Jeg ber til høyere makter om at jeg er frisk til tirsdag!
Den derre uregistrerte var altså meg! :rødme:
er for øvrig i bittelitt bedre form i dag! Denne forkjølelsen er seeeeeeeeeeeeeeeigliva!
skal til lege og ta glukosebelastning i morgen (grøss!), så må vel "feire" min siste kveld i sukkerland før jeg evnt går over på strengt kosthold. Skal få han til å sjekke mandler og sånt noe, bare for å være heeeelt sikker på at dette bare er en vanlig forkjølelse, som ikke vil slippe taket.
Bli frisk :hyper:
Jeg var syk hele uken før jeg dro på ferie, startet med såre mandler (begynnende streptokokker), gikk over til å miste stemmen, begynte å hoste til jeg brakk meg, og så kom snørra, med et lite snev av bihulebetennelse...
Jeg er helt ovrbevist om at det er pga svangerskapet man har litt dårligere immunforsvar, så jeg håper legen din bekrefter at det går over snarlig!!
Mot halsen så kan jeg absolutt anbefale å gurgle 1/2 gl. vann med 10-15 dråper grapefruktkjerneekstrakt 3-4 ganger om dagen, det tar knekken på standhaftige halsebasilusker...
God bedring!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.