Tussi
07-10-2007, 22:25
Jeg tregner noen råd... Jeg er nå 10 uker + 4 på vei i dag. I uke 6 hadde jeg blødninger men var til UL hvor alt så greit ut. Jeg har nå vært sykmeldt i snart 6 uker pga en kraftig forkjølelse først men etter den pga de blødningene, kvalme, svimmelhet og ekstrem trøtthet. Det som er nå da er at legen min sier at jeg kan gå tilbake i jobb fra og med 15 okt. da er jeg 11 + 4 på vei. Legen sier at da har jeg ikke blødd på fire uker så da er det greit. Jordmoren sier at jeg bør vertfall ikke tilbake i jobb før uke 13. Jeg har en ganske fysisk jobb men jobben har sagt at de skal prøve å legge det til rette for meg. Jeg er så fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre:gaah:
Jeg tenkte kanskje at en mulighet var å begynne aktiv sykmeldt å gå kun halve dager også ta det veldig forsikitig liksom. Jeg kan jo være i normal aktivitet. Men i jobben min står jeg, går, bærer og bøyer meg mye... Jobber i en stor butikk.
Er det noen som har erfaring eller råd og komme med??
Jeg tenkte kanskje at en mulighet var å begynne aktiv sykmeldt å gå kun halve dager også ta det veldig forsikitig liksom. Jeg kan jo være i normal aktivitet. Men i jobben min står jeg, går, bærer og bøyer meg mye... Jobber i en stor butikk.
Er det noen som har erfaring eller råd og komme med??