PDA

Vis full versjon : Det er ikke mulig?? Mensen kom jo. Hjelp

DetErIkkeMulig
11-10-2007, 09:28
Før mensen testet jeg negativt 4 dager ut i mensen tester jeg positivt. Mensen har riktignok vært utrolig spak denne gangen, kun lite og friskt blod. Jeg har blødd litt alle dagene. Kan dette gå bra?? Noen som har noen erfaringer?

Tidl. bruker
11-10-2007, 10:33
I begge mine svangerskap har jeg hatt en blødning som kan karakteriseres som en svak menstruasjon, selv om jeg altså har vært gravid. Kroppen kan av og til tro at du skal menstruere, og sette i gang en slagt menstruasjon selv om du er gravid. Særlig i starten av et svangerskap.

Det var i alle fall det som skjedde med meg, og det har gått bra til nå. :-)

Men jeg vet jo naturligvis ikke hva som har hendt i ditt tilfelle. Tror jeg ville dratt en tur til legen, jeg.

Lykke til. :klemme:

DetErIkkeMulig
11-10-2007, 10:49
Takk for svar :klemme:
Jeg skal til legen imorgen, men er utrolig nærvøs nå. Jeg har hatt flere sterke graviditetsymtomer i en uke nå, det derfor jeg testet før mensen kom. Etter at hun kom slo jeg meg til ro med at det bare var kroppen som hadde tullet med meg, siden jeg har en liten en på under ett år. Men igår så forsvant mensen nesten helt og graviditessymtomene var der fortsatt. Og idag er testen tydelig positiv.

Annemor75
11-10-2007, 11:19
Vil bare ønske deg lykke til jeg..