PDA

Vis full versjon : Leggkramper, fytti katta så vondt.

Tidl. bruker
03-09-2002, 01:03
.

MøreMia
03-09-2002, 01:09
Leggkramper er noe dritt! :sint:

Kalsiumtabletter får du kjøpt på apoteket. Disse skal visstnok hjelpe.

Bananer hjalp for meg også når det var på sitt verste. Har faktisk ikke hatt det på etpar uker nå (bank i bordet!) Kanskje er det noe forbigående...?:???:

Frida1
03-09-2002, 01:22
Hei!
Da jeg nevnte for jordmor at jeg slet med leggkramper om natta sa hun at jeg skulle spise en skive med makrell i tomat og drikke et glass melk om kvelden før jeg la meg om kvelden! Hun kunne ikke gi meg noen god forklaring på hvorfor dette skulle hjelpe, men hjalp gjorde det! :kidoki: Så om du liker dette er det verdt et forsøk! Hos meg forsvant også plagene helt et stykke ut i svangerskapet, så nå spiser jeg akkurat det jeg har lyst på.:D
Frida1 T-6

Karianne
03-09-2002, 02:16
Jeg leste ett eller annet sted at det skulle hjelpe å strekke legg musklene før du legger deg.
Rett og slett tøye ut. Dette måtte gjøres hver kveld om det skulle ha en effekt.

Har ikke prøvd, men verdt et forsøk!

MayaM
03-09-2002, 02:59
Ja du har helt rett... det er helt for j!"#€%&/. Men hos meg har de kommet og gått. Nå er det en stund siden jeg hadde de sist. Ikke spiser jeg noe spesiellt heller. Men jeg hadde vudert kalsiumtabletter om de hadde kommet hver natt.

Tidl. bruker
03-09-2002, 15:00
.

snus
06-09-2002, 14:58
Leggkramper

Har hatt mye legg kramper tok kasium tilegg men hadde likevel kramper legen tok noen prøver og det viste seg at jeg hadde mangel på magnesium tar nå magnesium tilskudd og har ingen legg kramper nå :klapp: :klapp:
Fikk vite at det er mye magnesium i bananer.

Snus og:baby: 33+6

:findag: