Vis full versjon : Dere som har født...
Hei,
Jeg har fem dager til termin, og kjenner hele tiden etter tegn.
Dere som har født:
hvordan opplevde dere de siste dagene, hvilke tegn dukket opp?
Ja da, jeg vet det er forskjellig fra folk til folk, har bare lyst til å høre hvordan DU opplevde det..
Jeg ble utrolig sliten de siste dagene før fødselen startet. Fikk bare en ny følelse i kroppen, men tolket det likevel ikke som tegn på at noe var i gang. Riene startet på natta etter sengekos ;).
OOOPS 4!
03-03-2003, 17:22
Har i grunnen ikke fått noen tegn jeg... ingen slimpropp som gikk her i gården.....hadde masse kynnere hele tiden de tre siste månedene så det var jo ikke noe varsel...
Tror dette varierer veldig:)
Lykke til med fødsel:)
Tidligere Bruker
03-03-2003, 18:35
Merket ikke noe spesielt jeg. Var kanskje mere sliten enn før, og kvalm. ;)
men ellers startet det bare plutselig med rier to av gangene, slimproppen gikk to av gangene... ;)
Lykke til. :)
:mervink:
Jeg har heller ikke merket noe spesielt på forhånd.
To av fødslene startet med veer.
Den siste startet med blodblandet slim og veer et par timer etterpå.
Lykke til med forestående fødsel :) :)
Tidl. bruker
03-03-2003, 23:41
Jeg merker ikke noe spesielt. Var veldig forberedt på å gå over termin i og med at jeg var førstegangsfødende. Skulle feire bursdagen min 24. mai og tenkte egentlig ikke på fødsel i det hele tatt. Men om morgenen 24. mai begynte jeg og kjenne litt rare murringer. Visste ikke helt om det var noe, men etter et par timer begynte det å kjennes litt bedre så da visste jeg det var i gang. Reiste på sykehuset 1130 og 1607 ble Kristian født :hjerter:. På min 25 årsdag :hjerter:
Kommer nok til å vente litt mer denne gangen tror jeg.....:uff:
Jeg hadde masse kynnere hele tiden men de ble vondere det siste døgnet. Trodde det var rier og tok tiden, men mellomrommet varierte fra 10 minutter til en time. :uff: Da jeg skulle legge meg hadde jeg sinnsykt med halsbrann. Knasket i meg et brett med Gaviscon (eller hva det heter) men det hjalp ikke. Hadde en ubestemmelig uro i kroppen.
Tolket ikke dette som fødselstegn den gangen, men kommer nok til å tenke på det neste gang!
Klokka halv to på natten gikk plutselig vannet og kvart over fem om morgenen ble han født! :)
før jeg plutselig en natt våknet med mensmurringer i magen. Jeg gikk på do, og oppdaget at slimproppen var gått. Hadde rier som kom og gikk hele det neste døgnet og litt mer, før jeg dro på føden i frustrasjon over at det aldri kom ordentlig i gang. Da var jeg 5 cm åpen, og fra da gikk det slag i slag ...
Filifjonk
21-03-2003, 23:05
Slimproppen gikk en dag før fødselen startet med nr 1 og 1 1/2 uke før nr 2. Med nr 1 fikk jeg først vondt i ryggen som senere ble til vondt overalt.. Riene var i gang...
Med 2'ern hadde jeg kynnere i månedsvis før fødselen. En uke før fødselen ble de regelmessige og vi for av sted til sykehuset.. men der daua de. Så var det hjem igjen og en hel uke med sinnsyke sterke men akk så uregelsmessige veer.. Så plutselig ga det seg.. en hel dag.. for så å starte på'n igjen om natta.. og da var riene veldig regelmessige og tette..
Mor mi hadde redefølelse før hu fikk sine tre..Hu fikk vaske,rydde- og rengjøringsdilla i dagene rett før fødslene.. Har hørt flere som har hatt det sånn...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.