Vis full versjon : Snekkerbukse i novemberklubben ?
Tidl. bruker
03-09-2002, 01:18
.....
Valgte Nei, da, for jeg bruker ikke det nå for tiden. Men jeg kjøpte en i begynnelsen av svangerskapet, for å slippe å gå i for store mammaklær når vanlige klær ble for små.
Nå er derimot snekkerbuksa for liten (det var en vanlig snekkerbukse, ikke av mamma-typen, altså.) så nå er den lagt bort til neste evt. svangerskap. Kler ikke akkurat snekkerbukser til vanlig, da de får meg til å se enda tynnere ut enn jeg allerede er/pleier å være.
Tifa 28+6
uff.. jeg var faktisk å kjøpte en rett i stad.
likte den egentlig ikke, syns jeg bare så rar ut, bruer alltid trange klær, så en vid snekkerbukse ble litt uvant.
vet ikke om jeg kommer til å bruke den engang.. (jeg er så flink til sånne kjøp..!!)
Næh, jeg ser skikkelig corny ut med snekkerbukse. Sånn rampete guttungeaktig. Og jeg blir ikke tynnere av sånne bukser! Også er de selene over skuldrene bare i veien. Nei, snekkerbukse er ikke noe for meg, gitt. :uff:
- men det er veldig stilig på andre altså. Bare ikke på meg.. :)
Ikke noe snekkerbukse på meg heller. vet ikke hvorfor, har bare aldri giddet å kjøpe det tror jeg. Fungerer fint enda med joggebukse under magen når jeg går hjemme. Og nå er det bare 2 mnd igjen, så jeg vet ikke om jeg kommer til å skaffe meg en heller.
Jeg har! :D
Kjøpte en mammasnekkerbukse på H&M i sommer, fordi jeg savnet "vanlig" dongeri.
Og det er dødsdeilig med noe som ikke strammer i det hele tatt over magen! Også er det kjekt å ikke bekymre seg over at gensern ikke når nedenfor magen - for jeg har aldri fått kjøpt meg noen ordentlige overdeler - var bare sommertopper å få kjøpt når jeg var innom H&M i sommer..
Men, jeg ser jo også ut som en fjortis, så jeg tar'n helt ut og har musefletter og joggesko når jeg har den på meg.
Da jeg jobber på kontor, så bruker jeg den ikke på jobb - det er fritids- og helgebuksa mi. Har planer om å ta den på meg i morra da, for "hele" kontoret er på reise - håper bare den passer enda!
Hilsen en særdeles morgentrøtt Kame - som snart ringer legen for å få en aldri så liten sykemelding (men jeg skal prøve å holde meg til mandag, når jeg har vanlig time..)
Snekkerbuksa er det beste plagget jeg har. Strammer ikke noe steder, bare henger på. Det er jo ikke det lekkreste plagget, men for meg er det viktigste å føle seg vel.
UL: 27+5
Har alttid hatt lyst på en snekkerbukse jeg, men syns ikke jeg er noe fin i dem. Så derfor har det ikke blitt til at jeg har kjøpt meg en heller.
Snekkerbukse var det første mammaplagget jeg kjøpte meg. Det tok en god stund før den passet for de er ganske så store;)
Dette er det beste plagget jeg har, siden det ikke strammer over maven. Jeg simpelten elsker snekkerbuksen min. Men jeg er enig med Kame, ser også ut som en fjortis, men bryr meg lite om det. Med den maven jeg går rundt og strutter med nå så skjønner vel de fleste at jeg er litt eldre enn en tenåring.
Det viktigste for meg nå er at plaggene er behaglige, og det er absolutt snekkerbuksen (kan heller ikke se for meg at den skal bli for liten, da ser jeg i tilfelle ut som en hvalross!!)
Klem Pompers og Liten. Termin UL 12 november / Mens 31 oktober
Struttemagen
04-09-2002, 17:59
Brukte snekkerbukse tidlig i svangerskapet, men har kuttet den ut.. Har et litt sånn elsk/hat forhold til den...
Føler meg vannvittig lite feminin i den, så nå har`n fått ferie!!:p
Struttemagen:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.