PDA

Vis full versjon : Føler meg bare så utrolig dum...

Tussi
18-10-2007, 14:21
Hei dere...

Var til jordmor i dag. Og alt sikkert som det skal men jeg er veldig engstelig av meg og er veldig engstelig for at jeg skal ha en MA eller at noe annet er galt. Jeg hadde blødninger når jeg var 6 og en halv uke på vei men utenom det så skal jeg ikke ha noen grunn til å bekymre meg... Men jeg har lest og hørt en del som kan gå galt pluss jeg er sykepleier og vet litt for mye den veien og... Så når jeg var til jordmor i dag da så sa jeg at jeg var så bekymret osv... Så da sa hun at visst jeg var så bekymret så kunne hun jo prøve å fikse meg en UL så jeg fikk se at alt var bra så jeg slapp å bekymre mej sånn. Jeg vil jo gjerne det men føler meg bare så utrolig dum som engster meg sånn og at det ikke er god nok grunn til å få en UL liksom... huff og huff... er bare det at jeg gleder meg så inntenst til dette barnet nå og tanken på at noe går galt er bare helt grusom!!!!

Miss I
18-10-2007, 14:26
Jeg synes ikke du har noen grunn til å føle deg det minste dum jeg!! :klem:
Og den UL'en hadde jeg takket ja til med en gang ;)

Lykke til!

Sussa85
18-10-2007, 14:38
Syns heller du ikke har noen grunn til å føle deg dum. JEg frykter ufrivillig abort selv, er faktisk livredd.. Takk ja til UL:)

herman
18-10-2007, 17:21
Jeg forstår deg godt. Jeg gikk rundt med samme tankene. Var kjempe bekymret, men hadde egentlig ingen god grunn for det. Takk ja til UL så du kan få slappe av litt og se at alt er ok. Og hvis det skulle være en MA er det jo bedre å få vite det nå enn senere. Jeg mener ikke at vi skal løpe til UL for hver minste bekymring, men når bekymringene tar helt overhånd er det bare bra å få vite sannheten. Håper du får en fantastisk UL opplevelse :)

Aimy
18-10-2007, 18:00
Vet du,jeg har vært på 3 ultralyder før den ordinære jeg.Så jeg syns ikke du skal føle deg dum!Det er ikke noe godt å gå rundt å være redd!

Tussi
18-10-2007, 21:55
Tusen takk for kjempe god støtte og svar dere!!! Det hjelper veldig godt. Jeg håper selvfølgelig jeg får den UL'n så får jeg bare prøve å snu tankegangen litt men tror nok jeg kommer til å føle mej litt dum når jeg er der men heller det enn å gå å bekymre meg ihjel til 30 november når jeg skal ha den ordinære UL'n...