PDA

Vis full versjon : Symptomer

blondie
03-09-2002, 02:22
Si meg... er det bare jeg som ikke merker noen verdens ting?????? Er det noe galt????? Kjenner ikke noe jeg. Ikke at det strekker seg i livmora, ikke kvalm...Hva med dere andre? Jeg blir nesten bekymra.

Qatrine
03-09-2002, 03:23
Siste jeg ble gravid kjente jeg ingenting før uke 6 - 7. Da ble jeg usannsynlig kvalm og enda noen uker senere kom strekkingen av livmorbåndene.

Beate
03-09-2002, 11:40
Jeg har omtrent ikke merket at jeg er gravid i det hele tatt hittil engang jeg, og jeg bærer på tvillinger og er i min 13. uke!! Eneste jeg merker, er at magen begynner å bli rimelig stor.

Så ikke bekymre deg i det hele tatt! Det er like vanlig å IKKE kjenne noe til graviditeten som å kjenne noe til den;)

Nuta
03-09-2002, 11:51
Jeg har heller ingen symptomer!! Og jeg husker at det tok ganske lang tid før jeg merket noe med Sunniva også!

Isabell@
03-09-2002, 12:12
Jeg hadde en del mensmurringer og sånt for en uke siden, men det er helt borte nå. Jeg har vært ganske bekymret for at noe ikke er som det skal siden jeg har merket så lite, men nå ser jeg jo at det er flere som har det sånn. Da kan jeg slappe litt mer av.

Tidl. bruker
03-09-2002, 12:13
Jeg har ikke mange symptomer. Husker at det var sånn sist også, hele graviditeten var litt uvirkelig fordi jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt. Jeg er ufattelig trøtt, enda trøttere enn jeg var sist. Det har sikkert noe med at med en på 2 kan jeg ikke legge meg å sove når det passer.

I dag morges våknet han kvart over seks, og jeg som hadde gledet meg til å sove til halv åtte i dag. Jeg venter fortsatt på å bli kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg står opp. Fortsatt ikke fått det, og puppene er ikke såååå ømme som de var.

Nyt at du er frisk og fin, det skal jeg gjøre bare jeg våkner litt.