PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning?

Emmeline
04-03-2003, 14:18
I dag er dagen da jeg virkelig føler for å klage litt, jenter! I den siste tiden ( siste uka ), så har jeg hatt en del vondt i nedre del av ryggen, begge sider, litt over rumpa på en måte. Det er vondes når jeg sitter, og det kommer å går, men nå varere det myelenger av gangen. Det verker skikkelig.... Jeg svetter med tanken på at dette kan være starten på en bekkenløsning? Noen som har hatt det lignende?

Ung Frue
04-03-2003, 16:26
Har hatt? Nei, HAR :p

Men i tillegg til det har jeg vondt midt i magen og i skjeden (har ikke hatt samleie) og får ikke sove på grunn av smerter. Er nå ca 62 timer siden sist jeg sov. Har inntense smerter og det verker. Jeg har vel tenkt tanken, men trodde det var for tidlig.

Min mann ringte legekontoret for han synes dette er ille, men de mente ikke jeg kunne ha slike smerter så tidlig i svangerskapet (5+4) det burde vente enda 2-3 mnd. før de kom. Hmm, men jeg kunne jo ringe i morgen å få prate med legen. Det var fult i dag, og min lege var ikke på kontoret. Han ringte altså 1/2 time etter at det åpnet og da er det fult!! Det er sannelig godt gjort :cool: Jaja, for meg haster det ikke, men jeg har en mistanke om at det er bekkenet. Men jeg liker ikke tankten. Hvor langt er du på vei?

Lykke til videre! :uff:

:findag:

Tidligere Bruker
04-03-2003, 17:06
Kan nok være begynende bekkenløsning, dessverre.
Jeg har bekkenløsning. Har vondt i nederste del av ryggen, ut mot hoftene.
Har også vondt der skambeinet er, og det er ille på nettene når jeg har ligget i ro lenge. :( Vondt å snu seg i senga.

Nevn det for lege/jordmor når du skal dit.

Fysioterapi hjelper for noen, og bekkenbelter kan også hjelpe.

:klem:

Cazandra
05-03-2003, 05:19
Huff, får håpe det ikke blir verre! :(

Hadde også "litt" vondt for 2 mnd siden! Det blir verre og verre:eek:
Nå om dagene skal det ikke mere til enn en liten bære tur på Sarah Elise så blir jeg liggende i mange timer på kvelden! Verker som besatt i skamben og halebenet. Knekker i alle benene i bekkenet!

Få deg henvisning til fysio via legen, det hjelper! :)

Lykke til :kidoki:

T-19

Filifjonk
07-03-2003, 12:39
Bekkenløsning kan man faktisk få før man har testet to blå.
Jeg har hatt disse smertene i 3 svangerskap pluss i 4 svangerskap som endt med SA i 3-7 uke. Se mitt innlegg om bekkenløsningsklubb. Der finnes flere opplysninger.