Vis full versjon : Livredd...
Sikkert ingenting å ta på vei for men...
Men merket i dag at det var annen farge på utfloden.. Lyse lyse lyse brunt.. Like før jeg begynte å hyl gråte der jeg satt.. :(
Ikke noe tegn til blod sånn sett men.. jeg er så redd..
Har ingen smerter.. har ikke blødd før så hvorfor skal det komme sånn nå?
Kan dette vere helt uskyldig eller er det en begynnend e abort?? :leiseg:
underlig
01-11-2007, 18:27
Sikkert ingenting å ta på vei for men...
Men merket i dag at det var annen farge på utfloden.. Lyse lyse lyse brunt.. Like før jeg begynte å hyl gråte der jeg satt.. :(
Ikke noe tegn til blod sånn sett men.. jeg er så redd..
Har ingen smerter.. har ikke blødd før så hvorfor skal det komme sånn nå?
Kan dette vere helt uskyldig eller er det en begynnend e abort?? :leiseg:
Jeg blødde litt i noen dager tidlig i svangerskapet og her er det liv & røre. Faktisk blør/ spotter 1 av 4 gravide i svangerskap som går bra. Ville ikke bekymret meg før du har grunn og det har du ikke enda :klem:
Hei.
Jeg syntes alle som bekymrer seg og merker endringer både på utflod og andre ting skal sjekke dette jeg ved å kontakte føden.....
Bedre å være føre var......
dette opplevde jeg mange ganger frem til jeg var 3 mnd på vei. Jeg blødde også friskt blod noen ganger, men alt var i orden med babyen allikevel:)
Ja, det kan være helt uskyldig og det kan være en begynnende abort. Det er dessverre umulig å si. Det er veldig vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet, slimhinnene er skjørere og blodkar kan briste uten at noe er galt, men for andre kan alt fra brun utflod til blødninger være tegnet på en begynnende abort eller en MA. Jeg ville sett det an noen dager og så kontaktet lege etterhvert. Det er egentlig ingen hast, for det er dessverre absolutt ingenting de kan gjøre uansett, og mest sannsynlig er dette en uskyldig blødning som vil slutte av seg selv likevel. :-)
Sakkoline
01-11-2007, 19:43
En liten trøst kan være at dette kan ha vært litt misfarget utflod. Er ikke så godt å si. For at du skal slippe å sitte og bekymre deg for dette i helga synes jeg du skal ringe legen din i morgen og spørre. Som tidligere nevnt er det jo lite du kan få gjort. Ring legen din du så du kan få en avklaring.
Det jo ikke uvanlig å ha både misfarget utflod og små blødninger uten at det trenger å være noe.
Håper det går bra med deg :klem:
Sakkoline
02-11-2007, 16:39
Hvordan har det gått med deg Malin?
Takker så mye for svar!! :)
det har ikke kommet noe i dag, å ingen smerter eller noe annet heller..
så da gikk det vel bra da håper jeg :)
men får jo panikk når en merker noe annerledes :gaah:
Sakkoline
02-11-2007, 21:28
Det var godt å høre :klemmer:
En gjør det ;) Plagdes en del med at det føltes som noe rant i underlivet de første ukene etter jeg testet og ble skikkelig stresset av det. Nå har det begynt på igjen så smått og det er så irriterende. Nå er jeg mye mer avslappet til det, heldigvis.
ja, kjenner igjen det stresset..:)
Men det går nok bra alt sammen!! :klemmer:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.