Vis full versjon : Trim for gravide
Katharina
06-11-2007, 11:30
Hei jenter
I går meldte jeg meg på "trim for gravide" i Lillesand. Det er en fysioterapeut som leder ann og hjelper oss å trene så vi er fit for fight til fødselen. Ikke kondistrening, men styrking av ben, bekken og rygg i første omgang. Etter som jeg forstod
12 ganger 800 kr
8 ganger 600 kr
Tirsdager kl 2015 på Trend Trim i Lillesand. Trenger ikke være medlem.
Flere som tør kaste seg uti det? Ta kontakt på PM så skal jeg sende tlf nr og navn til dama.
bor altfor langt unna. hadde vært med hvis det hadde vært i nærområdet mitt. 2 timer blir for langt å kjøre...
Katharina
08-11-2007, 14:02
Kanskje det finnes et sånt tilbud hos deg også nr3imai?
Andre som vil hive seg med? Vi starter på tirsdag!
Liljefjes
19-11-2007, 22:39
Jeg gikk på mor og barn trim hos Myriam, og trivdes kjempe godt! Hun er en topp dame! :hjerter: Det er litt tidlig for meg å starte på gravidetrim alt nå, men kanskje et av kursene litt seinere? Bor i Lillesand :jupp:
Katharina
21-11-2007, 12:39
Liljefjes: det er noen som er påmeldt fra desember og januar, så det er sikkert bare å ringe henne... I slutten av januar er perfekt beg for deg ifg henne... Men det er klart, da er vi andre kommet tilsvarende langt...
Vurderer hive meg med på dette i januar...:sparke:
Liljefjes
21-11-2007, 23:45
Jeg vet ikke, er ikke så glad i å trene, men det er et flott opplegg da! Forbereder til fødsel og evt. bekkenløsning. Også kan jo jenta bli med - de har jo sånt passe på rom... Kanskje? Det er bare 20 min gåtur herfra og!
Jeg vet ikke, er ikke så glad i å trene, men det er et flott opplegg da! Forbereder til fødsel og evt. bekkenløsning. !
Er heller ikke gla i å trene! Syns i grunnen det er oppskrytt :humre:
Men vi får se, vi får se. Det sies visst at det er bra opplegg, da - med nettopp forberedelse til fødsel og slikt. Er nok smart å ha et solid bekken og en god rygg underveis også....
Har overhode ikke bestemt meg, og det gjør jeg nok ikke før over jul uansett...
:sparke:
Katharina
22-11-2007, 14:59
Jeg vet ikke, er ikke så glad i å trene, men det er et flott opplegg da! Forbereder til fødsel og evt. bekkenløsning. Også kan jo jenta bli med - de har jo sånt passe på rom... Kanskje? Det er bare 20 min gåtur herfra og!
Vi starter trimmen kl 20.15. Aner ikke om de har åpent passe-rommet da, men min sønn sovner før jeg går, så han er hjemme med pappa/bestefar/bestemor. Den som måtte ha tid..
Og trening og trening. Det er vel heller riktig å si det er øvelser, for det er bare oppvarmingen som øker pulsen og lar deg svette litt. Hovedprogrammet og tøyinga er litt styrke og masse yogalignende øvelser.
Liljefjes
22-11-2007, 17:42
Vi starter trimmen kl 20.15. Aner ikke om de har åpent passe-rommet da, men min sønn sovner før jeg går, så han er hjemme med pappa/bestefar/bestemor. Den som måtte ha tid..
Og trening og trening. Det er vel heller riktig å si det er øvelser, for det er bare oppvarmingen som øker pulsen og lar deg svette litt. Hovedprogrammet og tøyinga er litt styrke og masse yogalignende øvelser.
Da kan jeg ikke :skuffet: Mannen jobber skift, og på den tiden er det legging her i gården... Synd!
Men på mor og barn trim vil jeg igjen! Det var veldig koselig, og flott måte å bli kjent med andre mammaer på! (i tillegg til å trene tilbake på plass ting og tang) Vi er en gjeng fra trimmen som sluttet før sommeren pluss noen til som er hjemme hos hverandre hver torsdag enda! :kidoki:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.