PDA

Vis full versjon : Trim for gravide

Katharina
06-11-2007, 11:30
Hei jenter

I går meldte jeg meg på "trim for gravide" i Lillesand. Det er en fysioterapeut som leder ann og hjelper oss å trene så vi er fit for fight til fødselen. Ikke kondistrening, men styrking av ben, bekken og rygg i første omgang. Etter som jeg forstod
12 ganger 800 kr
8 ganger 600 kr
Tirsdager kl 2015 på Trend Trim i Lillesand. Trenger ikke være medlem.

Flere som tør kaste seg uti det? Ta kontakt på PM så skal jeg sende tlf nr og navn til dama.

nr3imai
07-11-2007, 22:31
bor altfor langt unna. hadde vært med hvis det hadde vært i nærområdet mitt. 2 timer blir for langt å kjøre...

Katharina
08-11-2007, 14:02
Kanskje det finnes et sånt tilbud hos deg også nr3imai?

Andre som vil hive seg med? Vi starter på tirsdag!

Liljefjes
19-11-2007, 22:39
Jeg gikk på mor og barn trim hos Myriam, og trivdes kjempe godt! Hun er en topp dame! :hjerter: Det er litt tidlig for meg å starte på gravidetrim alt nå, men kanskje et av kursene litt seinere? Bor i Lillesand :jupp:

Katharina
21-11-2007, 12:39
Liljefjes: det er noen som er påmeldt fra desember og januar, så det er sikkert bare å ringe henne... I slutten av januar er perfekt beg for deg ifg henne... Men det er klart, da er vi andre kommet tilsvarende langt...

Nurken
21-11-2007, 22:26
Vurderer hive meg med på dette i januar...:sparke:

Liljefjes
21-11-2007, 23:45
Jeg vet ikke, er ikke så glad i å trene, men det er et flott opplegg da! Forbereder til fødsel og evt. bekkenløsning. Også kan jo jenta bli med - de har jo sånt passe på rom... Kanskje? Det er bare 20 min gåtur herfra og!

Nurken
22-11-2007, 10:37
Jeg vet ikke, er ikke så glad i å trene, men det er et flott opplegg da! Forbereder til fødsel og evt. bekkenløsning. !

Er heller ikke gla i å trene! Syns i grunnen det er oppskrytt :humre:
Men vi får se, vi får se. Det sies visst at det er bra opplegg, da - med nettopp forberedelse til fødsel og slikt. Er nok smart å ha et solid bekken og en god rygg underveis også....
Har overhode ikke bestemt meg, og det gjør jeg nok ikke før over jul uansett...

:sparke:

Katharina
22-11-2007, 14:59
Jeg vet ikke, er ikke så glad i å trene, men det er et flott opplegg da! Forbereder til fødsel og evt. bekkenløsning. Også kan jo jenta bli med - de har jo sånt passe på rom... Kanskje? Det er bare 20 min gåtur herfra og!

Vi starter trimmen kl 20.15. Aner ikke om de har åpent passe-rommet da, men min sønn sovner før jeg går, så han er hjemme med pappa/bestefar/bestemor. Den som måtte ha tid..

Og trening og trening. Det er vel heller riktig å si det er øvelser, for det er bare oppvarmingen som øker pulsen og lar deg svette litt. Hovedprogrammet og tøyinga er litt styrke og masse yogalignende øvelser.

Liljefjes
22-11-2007, 17:42
Vi starter trimmen kl 20.15. Aner ikke om de har åpent passe-rommet da, men min sønn sovner før jeg går, så han er hjemme med pappa/bestefar/bestemor. Den som måtte ha tid..

Og trening og trening. Det er vel heller riktig å si det er øvelser, for det er bare oppvarmingen som øker pulsen og lar deg svette litt. Hovedprogrammet og tøyinga er litt styrke og masse yogalignende øvelser.

Da kan jeg ikke :skuffet: Mannen jobber skift, og på den tiden er det legging her i gården... Synd!

Men på mor og barn trim vil jeg igjen! Det var veldig koselig, og flott måte å bli kjent med andre mammaer på! (i tillegg til å trene tilbake på plass ting og tang) Vi er en gjeng fra trimmen som sluttet før sommeren pluss noen til som er hjemme hos hverandre hver torsdag enda! :kidoki: