Vis full versjon : Tør jeg melde meg inn her allerede da?
Tok en test i dag, men egentlig visste jeg bare resultatet. Denne magefølelsen kjente jeg også for ett år siden! Testen var positiv den, selv om jeg var så spent at bare noen dråper havnet på testpinnen...
Skulle vel hatt mens for ett par dager siden, så da blir det jo en liten maispire. Helt utrolig å tenke på, synes jeg nettopp lå på sykehuset med rier, jeg:uff:
Men vi er bare så lykkelige nå, drømte om to tette, og det er vi kanskje så heldige at vi får?
Tidl. bruker
03-09-2002, 10:18
Hei Qatrine!
Velkommen hit til mai-klubben, så morsomt at det begynner å bli en del fra NM her inne. (På SM er jeg Sinnataggen)
Lykke til med svangerskapet, og det er jo deilig når man får det som man vil;)
Tidligere bruker
03-09-2002, 11:19
Gratulerer med 2 blå Qatrine!!!
Og velkommen hit i maiklubben. Håper du vil trives og at du hjelper til å holde klubben vår aktiv. Skal bli kos å være i samma klubb som deg:)
:findag:
Gratulerer med baby i magen igjen!
Så koselig! Gratulerer med maispiren, Qatrine! :)
Gratulerer så mye med :baby: i magen Qatrine, så koselig at du kommer etter i mai klubben!!!
Isabell@
03-09-2002, 12:20
og velkommen i maiklubben. Håper du vil trives sammen med resten av gjengen her. Godt med noen som har litt erfaring de kan dele med grønnskollinger som meg.:p
Velkommen i klubben!:)
Gratulerer så mye med dine to blå, Qatrine!
Blir moro å følge hverandre i månedene fremover.:) :baby:
Hei Quatrine
Gratulere så masse med lille :baby: i magen:)
Håper vi får mye med hverandre her inne å gjøre hvis alt går min vei oxo ;) ;)
Klem fra Barbro:):)
OOOPPPPSSS:) Skrev navnet ditt feil jeg.... Skal ikke gjenta seg:)
Gratulerer så mye og velkommen!
Lykke til videre i svangerskapet:) Kos deg med :baby: utenfor magen og:baby: i magen!
:klem: fra Cecilie
Qatrine da.. så gøy!!
Heldig du som har en mann som vil ha to tette.. :uff:
Dette blir sååå bra...
Lykke til i svangeskapet.. koos deg masse med både mage og baby!! DET er kooos det... :klapp: :baby: :klapp:
Gratulerer med en liten mai-spire, Qatrine!!
Takker for velkomsthilsner!!
Her tror jeg vi skal få det koselig framover, ikke sant?
Barbro: Det er utrolig mange som skriver nicket mitt på den måten, synes bare det er artig jeg. Selv uttaler jeg "Qatrine" som "Katrine", som er navnet mitt. Men jeg har inntrykk av at mange uttaler det slik "Kwatrine"? Kult, ikke sant, hehe:):):D
Selini: Ja, jeg er heldig:) Og hvem hadde trodd at jeg skulle bli gravid igjen så fort da? (Hjelp!)
Vi snakkes!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.