PDA

Vis full versjon : Hvor lang tid bruker JM på deg?

MokkMokk
04-03-2003, 23:42
Lurer litt på om dette varierer, har kanskje fått litt inntrykk av det ut fra innlegg jeg leser her inne..? :???:

Mine kontroller hos jordmor varer i ca 20 minutter, det er ihvertfall den tiden som er tilmålt pr. magedame.
(Første besøket varte ca. dobbelt så lenge da - det er visst vanlig..)
Greit nok kanskje, men i blant skulle jeg ønske vi hadde litt bedre tid - syns liksom at når alle prøver og målinger er unnagjort,
så er tiden allerede ute, og det hender jeg "brenner inne" med spørsmål fordi jeg ikke rekker å få summet meg til å spørre.. :uff:

Dere andre da - hvor lang tid bruker JM på dere, og syns dere det er tilstrekkelig? :???:

Klem,
verene 25+3

Happy
04-03-2003, 23:53
Da jeg gikk hadde jeg 30 minutter.

Cazandra
05-03-2003, 05:25
:D Jeg føler jeg sitter i timesvis, jeg:D
Hos legen er det 5-toppen 10 min før jeg føler jeg må ut :grrr:

Hos jordmor derimot så føler jeg at hun ikke vil ha meg ut i det heletatt:D Det er så skjønt.
Nå på Mandag var jeg der ikke i 35 minutter;)
Hun setter av 30 min utter uansett hun!

:klapp:

T-19

Tidligere Bruker
05-03-2003, 10:47
Min jormdor setter av 30 minutter, men som regel er jeg der inne i 3 kvarter. :D
Det er godt å gå til noen som tar seg god tid.

Legen jager meg ikke ut, men jeg vet han har hekktiske dager, men er som regel inne i et kvarter-20 minutt i alle fall.

:mervink:

Bluelady
05-03-2003, 13:52
Min jordmor setter av 30 minutter til hver gravide, men jeg tror hun må ha endel åpne timer eller halve timer for jeg er alltid inne lenger enn det og jeg har heller aldri kommet inn for sent.
Første gangen hadde hun satt av en hel time. Synes det er så fint og gå til noen som virkelig har tid til meg.

Tidl. bruker
05-03-2003, 14:16
Jeg tror jeg er der i ca 30 min, og jeg tror det er det som er satt av. Det hender rett som det er at hun er litt forsinket, og er det noe jeg lurer på bidrar jeg gjerne til å gjøre den forsinkelsen større ;)

Ida
05-03-2003, 17:45
Går hos jordmor på helsestasjonen og hun har mye å gjøre.
Jeg er der kanskje 10-15. min. Syns det går litt fort innimellom ja :uff: