PDA

Vis full versjon : Noen som har begynt å kjenne liv fra utsiden?

linea
03-09-2002, 11:00
Hei!

På fredag kjente jeg liv på utsiden for første gang!
Jeg har kjent liv ganske lenge, men på fredag kom det noen kraftige spark, og da jeg presset hånden ned der, kjente jeg sparket på utsiden (som en liten knoke eller fingertupp som ble presset utover ganske raskt). Det var kjempestort!:D

Har kjent det et par ganger til denne helgen, så nå står samboer stand-by. Men da blir det stille der inne gitt. Men han får nok snart kjenne det..:elsker2:

Noen andre..?

Klem Linea - som, forøvrig passerte 20 uker på søndag!!:D
Nå er jeg også halvveis:p

Lillegull
03-09-2002, 11:42
Samboeren min kjente det i går!!!! Han har prøvd lenge, men i går kjente han det for første gang. To skikkelige spark fikk han seg, og det var kjempekoselig!

Jeg syns sparkene blir sterkere for hver dag jeg! :D HURRA!

lillemor
03-09-2002, 13:01
jepp, har kjent det utenpå en stund nå! Det erså koselig at samboeren min kan få kjenne også! :D Bortsett fra at lille knøtt ser ut til å like veldig godt når han legger hånden på magen, for da blir det ofte rolig der inne...:p Føler liksom at vi kan dele litt mer på det når han også kan føle litt av det iallafall!:hjerter:

lillegull og knøtten 22+2

Mo & Nurket
04-09-2002, 13:26
Startet i uke 18 med noen små men tydelige dult, samboeren kunne faktisk kjenne det på magen allerede dagen etter jeg kjente liv for første gang.

Så har det gått slag i slag med masse liv fra morgen til kveld :klapp: :klapp: . Hm....lurer på når den lille krabaten sover. Var våken i 5-6 tiden i morges og allerede da var h*n i gang med å sparke. Kan også se på magen at den lille sparker - kommer små dulter her og der. Herlig :elsker:

Tidl. bruker
04-09-2002, 14:47
Jeg har også kjent liv utenpå magen i noen uker nå! H*n blir mer og mer aktiv for hver dag. Har vært litt roligere de to siste dagene - kanskje fordi mamma er syk og har hatt litt feber!

spira
04-09-2002, 14:55
Vi ha også kjent det uten på megen,men den lille er mest lival om natten og det er jo ikke sambo......
Men han har fått kjent det uten på en gang!!

Klem spira og lille vidunder 20+3

Loppa
04-09-2002, 23:14
Jeg har kjent små dult utenpå magen nesten 1 uke nå. Sambo kjente det første gang i går da vi hadde lagt oss for kvelden. Vaneligvis har Lille Håp blitt helt stille når sambo har lagt hånden på magen, men i går ville h*n tydeligvis vise seg frem. Sambo kjent 3 spark og ble kjempe overrasket og stolt!!! :D :D

Loppa & Lille Håp, 18+5.