pludre
03-09-2002, 11:22
Heisann alle sammen !!
Jeg fikk en blødning ala mens i forrige uke, den begynte mandag og var over torsdag kveld. Men den var IKKE som den pleier å være. Vanligvis begynner jeg med mye rødt blod og denne gangen var det mer brunt og slimete, sorry detaljene, men de er litt viktige
Og jeg blødde MYE mindre enn hva jeg pleier. Tror ikke meg brukte mer enn et bind om dagen !!
Og nå blir bare tegnene mer og mer markante Tør jeg håpe at det er noe på gang ?? Tok en SG test på mandag den 26. samme dag som denne merkelige blødningen begynte, denne var NEGATIV, så tok jeg en ny torsdag morgen, også denne var negativ.
Og nå begynner jeg å lure alvorlig på om det er noe allikevel. Klarer ikke slå meg til ro med at det IKKE er noe, intuisjonen sier meg noe annet.
Her er mine tegn pr. i kveld:
* kvalm, ikke bare litt heller
* verker i korsryggen
* trekninger i magen
* tyngdefølelse i magen
* løper på do flere ganger i timen
* vann i kroppen
* irritabel, ustabilt humør
* brystvortene er vonde
* kåt hele tiden
* trøtt hele tiden, orker ikke noe særlig
* verker i tennene, enda jeg ikke har hull,
* blødde i tannkjøttet under tannpussen i går
* luktesansen er helt på tur
* mye tørst
* fikk sopp i underlivet, men klarte å kverke den
Og nå sitter jeg her og er fryktelig kvalm, og murrer i mage og rygg
Ikke mye artig, men HVIS jeg er gravid, så skal jeg heller tåle noen uker med kvalme
Har vært på apoteket i dag og kjøpt en 2 pk med CB, skal teste i morgen tror jeg !!
Nå, hva tror dere ???
Hilsen en spent PLudre
:findag:
Jeg fikk en blødning ala mens i forrige uke, den begynte mandag og var over torsdag kveld. Men den var IKKE som den pleier å være. Vanligvis begynner jeg med mye rødt blod og denne gangen var det mer brunt og slimete, sorry detaljene, men de er litt viktige
Og jeg blødde MYE mindre enn hva jeg pleier. Tror ikke meg brukte mer enn et bind om dagen !!
Og nå blir bare tegnene mer og mer markante Tør jeg håpe at det er noe på gang ?? Tok en SG test på mandag den 26. samme dag som denne merkelige blødningen begynte, denne var NEGATIV, så tok jeg en ny torsdag morgen, også denne var negativ.
Og nå begynner jeg å lure alvorlig på om det er noe allikevel. Klarer ikke slå meg til ro med at det IKKE er noe, intuisjonen sier meg noe annet.
Her er mine tegn pr. i kveld:
* kvalm, ikke bare litt heller
* verker i korsryggen
* trekninger i magen
* tyngdefølelse i magen
* løper på do flere ganger i timen
* vann i kroppen
* irritabel, ustabilt humør
* brystvortene er vonde
* kåt hele tiden
* trøtt hele tiden, orker ikke noe særlig
* verker i tennene, enda jeg ikke har hull,
* blødde i tannkjøttet under tannpussen i går
* luktesansen er helt på tur
* mye tørst
* fikk sopp i underlivet, men klarte å kverke den
Og nå sitter jeg her og er fryktelig kvalm, og murrer i mage og rygg
Ikke mye artig, men HVIS jeg er gravid, så skal jeg heller tåle noen uker med kvalme
Har vært på apoteket i dag og kjøpt en 2 pk med CB, skal teste i morgen tror jeg !!
Nå, hva tror dere ???
Hilsen en spent PLudre
:findag: