PDA

Vis full versjon : Er Jeg Gravid ??? Hva Tror Dere ??

pludre
03-09-2002, 11:22
Heisann alle sammen !!

Jeg fikk en blødning ala mens i forrige uke, den begynte mandag og var over torsdag kveld. Men den var IKKE som den pleier å være. Vanligvis begynner jeg med mye rødt blod og denne gangen var det mer brunt og slimete, sorry detaljene, men de er litt viktige
Og jeg blødde MYE mindre enn hva jeg pleier. Tror ikke meg brukte mer enn et bind om dagen !!

Og nå blir bare tegnene mer og mer markante Tør jeg håpe at det er noe på gang ?? Tok en SG test på mandag den 26. samme dag som denne merkelige blødningen begynte, denne var NEGATIV, så tok jeg en ny torsdag morgen, også denne var negativ.

Og nå begynner jeg å lure alvorlig på om det er noe allikevel. Klarer ikke slå meg til ro med at det IKKE er noe, intuisjonen sier meg noe annet.

Her er mine tegn pr. i kveld:

* kvalm, ikke bare litt heller
* verker i korsryggen
* trekninger i magen
* tyngdefølelse i magen
* løper på do flere ganger i timen
* vann i kroppen
* irritabel, ustabilt humør
* brystvortene er vonde
* kåt hele tiden
* trøtt hele tiden, orker ikke noe særlig
* verker i tennene, enda jeg ikke har hull,
* blødde i tannkjøttet under tannpussen i går
* luktesansen er helt på tur
* mye tørst
* fikk sopp i underlivet, men klarte å kverke den

Og nå sitter jeg her og er fryktelig kvalm, og murrer i mage og rygg

Ikke mye artig, men HVIS jeg er gravid, så skal jeg heller tåle noen uker med kvalme

Har vært på apoteket i dag og kjøpt en 2 pk med CB, skal teste i morgen tror jeg !!

Nå, hva tror dere ???

Hilsen en spent PLudre
:findag:

Pelen
03-09-2002, 11:46
Løp og kjøp en CB-test!

Lykke til!

Klem Pelen

Beate
03-09-2002, 12:14
Hvis du nylig har testet negativt 2 ganger OG hatt mensen, så tror jeg ikke du er gravid, for å være ærlig..Men ta en test til da- håper jeg tar feil:)

Det er jo vanlig at mensen blir litt "merkelig" noen ganger, og mange tror de er gravide pga. det.

Krysser fingrene for at du er gravid alikevel da!

Lykke til!

pludre
03-09-2002, 19:43
Heisann igjen !

Nå har jeg testa med Clearblue, og den var dessverre NEGATIV :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Skjønner ikke dette jeg, jeg har jo såå mange tegn på at det er noe. Kan det være at jeg produserer HCG så sent at den ikke slår ut ??

Uansett, det kommer nye muligheter, har antageligvis eggløsning til helgen og da skal det lages :baby: :baby: :baby:

Takk for støtten :) :) :)

Det er så fint å ha noen å spørre !!

Stor klem fra Pludre som er lei seg akkurat nå :trist!: :trist!: :trist!:

Beate
05-09-2002, 17:02
Det var leit:(

Men med eggløsning rett rundt hjørnet, er muligheten der snart igjen, vet du.

Lykke til med baby-laging i helga!

Beate, 13+0