PDA

Vis full versjon : Verking i underlivet...er redd!!!

mamsen27
05-03-2003, 16:05
Kan noen svare meg på dette?

Verking (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=28469)

Tidligere Bruker
05-03-2003, 22:32
Jeg får murringer etter sex. :( Derfor frister det ikke med sex lengre.
Men jeg sliter enda en del med sånne menssmerter, uten at legene eller jordmødrene kan finne noe galt, verken med meg eller babyen.

Så jeg vil tro det ikke er noe farlig hos deg heller.
Men synes du skal nevne det for legen eller jordmoren din.

:mervink:

Filifjonk
07-03-2003, 11:55
Sånne stikkinger og verkinger har jeg også hatt i alle mine svangerskap. Det er ikke noe farlig. Det er rett og slett livmoren som utvider seg og strekker seg fordi fosteret krever mer og mer plass. Siden sjeden er forbundet med livmoren kan man av og til får "strekksmerter" der og. Dette er helt naturlig og ingenting å være redd for.

Men blir smertene hyppige og voldsomme bør en ta kontakt med lege umiddelbart.

:mervink:

glad
08-03-2003, 19:12
Jeg har også slike stikninger i underlivet, og det var rett før jeg ringte legevakta nå...det er skikkelig ubehagelig.
Men jeg har roa meg ned, nå når jeg leser at så mange andre også har sånt.

Hadde vel kanskje litt stikninger med de to andre også, men ikke så ille som nå..
Men jeg trøster meg med at det er livmora som strekker seg.

Iset
16-03-2003, 21:51
ååårh jeg ble iallefall beroliget nå! jeg hadde i natt endel smerter i underlivet, ikke som mens smerter, men mer som skikkelig luftsmerter/knivstikking/krampe, liksom rett utenpå "musa". måtte sette meg opp, det var skikkelig ubehagelig.
så leser jeg at dette kan være begynnende bekkenløsning, men jeg er aaaltfor tidlig på vei til at det kan være dette!
men jeg ble ialelfall beroliget:)

klem Iset 5+2