Vis full versjon : Nå blir jeg snart gaaaal av denne hjemmesiden!!!
Har lagd hjemmeside på frontpage på maskinen, og har registrert meg på home.no for lenge siden. La også ut hjemmesiden til Helene. Men problemet startet nå når jeg skulle forandre på den, og publisere den igjen. Får beskjed om at den er vellykket publisert, men likevel er den ikke på nett... Har lastet ned ftp-program og det som skal til... blir snart gaaaal!!! Noen som kan forstå hva problemet er? Har jo fått til dette før, men nå skjønner jeg ingen ting?
Hei.
Du trenger ikke å publisere hele hjemmesiden en gang til :vink:
Frontpage er et fint program og det lar deg gjøre mye fint enkelt og greit, men det byr på problemer når du ikke helt har peiling på div kommandoer og funksjoner. Det beste for deg er å ikke lage "websites" fra Frontpage men å lage enkle (frittstående html filer i samme skuff) og sette dem sammen ut fra et hoved dokument.
(Prinsippet er det samme som en website, men du bruker ikke veiviser eller liknende).
På denne måten kan du enkelt og greit laste opp den/de filen/filene du har oppdatert og du slipper mye knot og virrvarr.
:klapp:
Du har spurt etter en side som ikke finnes blant hjemmesidene på Start.no. Det skyldes enten at det er en feil i pekeren (eller bokmerket) du kom fra, eller at siden er utdatert.
Hvis du kom fra et annet nettsted, setter vi stor pris på om du trykker "back" og gjør de ansvarlige for sidene oppmerksomme på feilen.
Vennlig hilsen Start.nos nettredaksjon
404 NOT FOUND
The requested object does not exist on this server. The link you followed is either outdated or inaccurate.
Denne meldingen dukker opp på noen av pekerfølsomknappene... hva betyr det? MED TESKJE - TAKK!!!!
Se på hjemmesiden her, så skjønner noen kanskje hva jeg mener... (http://home.no.net/nre77/hhs.htm)
Har funnet ut av det selv... Måtte forandre navnene på enkelte av linkene... det kunne ikke stå æ,ø,å i dem...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.