Vis full versjon : utflod
Knøttet~
20-11-2007, 23:11
Etter at jeg ble gravid har jeg fått mye mer utflod enn jeg noengang har hatt... Derfor lurer jeg på hvilken farge skal utfloden egentlig ha? :???: :hm:
Det er litt vanskelig å si, siden fargen ser annerledes ut i svarte truser og f.eks hvite truser...
Beklager detaljer :sparke:
Tror det med farge kan variere veldig. Alt fra klar tilhvit mot gul og noenganger brunlig kan være normalt (det siste fordi slimhinnene bir skjøre og man kan ha rester etter små blødninger).
Jeg har hatt alle variantene, og opplever som du at jeg har mye mer utflod enn vanlig (må bruke truseinnlegg hele tiden)
Knøttet~
20-11-2007, 23:32
Tror det med farge kan variere veldig. Alt fra klar tilhvit mot gul og noenganger brunlig kan være normalt (det siste fordi slimhinnene bir skjøre og man kan ha rester etter små blødninger).
Jeg har hatt alle variantene, og opplever som du at jeg har mye mer utflod enn vanlig (må bruke truseinnlegg hele tiden)
Takk for svar :)
Min er som regel gulhvit og en bitteliten anelse brun. Ikke så gul at den ser gul ut, bare at det ser litt gult ut i forhold til en hvit truse. Ikke så brun at den ser brun ut heller, egentlig, men en anelse lys, lys, lys brun. Vanskelig å forklare...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.