PDA

Vis full versjon : Bekkenbelte - noen erfaringer?

silkepels
22-11-2007, 13:05
Noen som har brukt bekkenbelte? Erfaringer?

harmony
22-11-2007, 13:16
Det hjalp meg en del med stabilisering før bekkenet ble riktig ille. Vet folk har litt forskjellig erfaringer, men jeg mener det er verdt forsøket. :jupp:

silkepels
22-11-2007, 13:23
Har nettopp bestilt meg et :jupp:

LilleDrage
04-12-2007, 10:25
Hjelper fantastisk for meg!!! hadde ikke klart meg uten. Hvis jeg går uten beltet, så gjør alt vondt. Har jeg det på (ganske stramt), så kjenner jeg at bekkenet holdes sammen og jeg slipper alle de "gnisse"smertene der nede.
Lykke til!

~>Lilla<~
04-12-2007, 10:35
Jeg har mest vondt i symfysen, og det hjelper meg masse! Må være stramt da.

Håpefull76
16-12-2007, 12:53
Det hjalp meg UBESKRIVELIG mye. Jeg kan ikke få beskrevet forskjellen godt nok. Mulig det er tilfeldig, man vet aldri, men fra samme kvelden og dagen etter jeg begynte med det ble smertene gradvis mindre og mindre. Det var fortsatt vondt, men ikke like vondt, og jeg følte at dette var bra. Jeg hadde liten/ingen tro på det på forskudd, så jeg hadde ingen forhåpninger. Ble "påtvunget" av ei venninne som hadde brukt det før meg. Holdt på å si at det ikke var noen vits å prøve, men skjønner jo nå at det var verd det. Nå er jeg nesten bra fra hele bekkenløsningen. Har sluttet med beltet for en ukes tid siden. Fordi det gikk nesten hele dager hvor jeg glemte hele bekkenløsningen, (hadde så lite smerter) og da sier det seg selv at det har blitt mye bedre.
Det begynte rundt uke 11-12, var værst uke 12-14, begynte med belte, og gikk nesten over rundt uke 19-20. Nå er jeg i uke 21.

Lykke til. Håper det virker like bra for deg. Bekkenløsning er ikke godt!