PDA

Vis full versjon : Vært på ul i dag vi!!!! :)

Allimac
03-09-2002, 13:00
Og det var så gøyt!!! :p
Jordmoren var kjempekoslig og forklarte alt hun gjorde og så.. :)
Småen lå helt inne med morkaken, så det var ikke lett å få tatt skikkelige fine bilder fra siden, men vi fikk 3 bilder med oss derfra, ett av føttene og to fra siden, såååååå søte bilder!!! :hjerter:
Terminene stemte bra overens med mensterminen, nå er den fastslått til 3 februar. Kjønnet var heller ikke vanskelig å se!!! ;)
Gleder meg som en unge nå jeg, tror jeg skal feire med å kjøpe en liten sparkebukse! :D
Måtte bare dele det med dere, er så glad og stolt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!!!! :kry: :mervink:

Fugl
03-09-2002, 13:18
Så hyggelig for deg!!

Vil du dele med oss om du får gutt eller jente?

Kos deg med bildene!

Klem fra Fugl (17+4)

Qatrine
03-09-2002, 13:19
Er det ikke fantastisk? At der inne ligger et lite, vakkert menneske og vokser seg stor og sterk?

UL er veldig spesielt, synes jeg. Man får liksom lov til å hilse forsiktig på den lille for aller første gang:hjerter:

lillemor
03-09-2002, 13:26
...

Storemy
03-09-2002, 13:30
Ja, ikke sant det er gøy med ultralyd!!!!!!!!!!
Jeg syns det er like spennende hver gang. Er så heldig at jeg får ultralyd så ofte jeg vil (går privat).
Nå sist gang, i uke 29, var barnet blitt så stort at jeg ikke fikk helt "oversikten". Måtte se en og en del liksom.
Men like gøy, lell!

Gratulerer med kjempegøy opplevelse og lykke til videre.

(30+2) :)

Allimac
03-09-2002, 13:40
Joda, dette er en lite gutt! Ikke vanskelig å se det nei, heller vanskeligere å unngå å se det! ;)
Så nå får vi en av hver!! :p Ikke dårlig det nei! :D

Tidligere bruker
03-09-2002, 13:44
Så kos da. Hva blir det da? Er litt nysgjerrig jeg nå!!

Håper du vil legge ut bilder, for det er jo så søt og se de hybelboerne våre. Gleder meg til det blir min tur om mange uker!!

DL 4+2

Tidligere bruker
03-09-2002, 13:45
Hihi, slapp og være nysgjerig så lenge, så at du hadde lagt inn at du fikk gutt nå:)

Så kos da!! En av hver er morro det:)

Har selv 2 av hver!!