PDA

Vis full versjon : bittens.no

Demeter
03-09-2002, 13:02
Her om dagen fikk jeg de tre mammabuksene jeg bestilte på nettet på bittens.no. De var megabra! To av dem kan jeg bruke alt nå, snekkerbuksa kunne reguleres veldig i vidden, og ei av strechbuksene var laget slik at livet kan brettes ned/opp etter behov.

Etter nedturen på H&M var dette stort. Bittens anbefales!!! :klapp:

Hilsen Demeter og :baby:
(15+1)

Sessa
03-09-2002, 13:04
Hvor mye måtte du betale for klærne? Jeg kjøpte en herlig snekkerbukse på H&M (med regulering i sidene) og betalte 349,-. Synes det var billig :)

Demeter
03-09-2002, 13:08
Snekkerbuksa kostet 499,-, de to andre buksene gav jeg vel 599,- for. Prisene er nok litt stivere enn på Hennes, ja.

Tingen er at jeg noiet litt på H&M, ikke var jeg fin i noe av det jeg prøvde, og jeg syntes det var litt vanskelig å orientere meg i butikken. Mammaklærne hang liksom litt tilfeldig mellom "big is beautiful"-utvalget og de "vanlige" klærne.

Molly
04-09-2002, 00:02
Hadde også en nedtur på HM i dag. Grønne fløyelsbukser, rosa tights etc. Gikk fort ut igjen. Tror jeg også vil prøve meg på Bittens. Er litt grønn når det gjelder mammaklær. Hvordan er det med størrelsene? Bruker du samme størrelse som før?????? :)

Hilsen Molly og :baby: 16 uker i dag!!!!!!!

Mona
04-09-2002, 02:46
Jeg var innom Bittens og shoppa for en tid tilbake.

Brukbart utvalg, og god service der.

Dyrt, uten tvil, men buksene er av god kvalitet, og kommer til å passe meg hele svangerskapet.

Topper /genere fant jeg ikke der... ville nå ha noe som viser magen litt jeg, ikke store supervide genere!!

Demeter
04-09-2002, 11:37
Størrelsene er sånn at du kjøper den du vanligvis bruker. Det presiseres også på nettstedet. Snekkerbuksa kjøpte jeg et nummer mindre enn det jeg vanligvis bruker - for ifølge Bittens var den stor i størrelsen.

Uansett - alt passet!