PDA

Vis full versjon : Hva jobber dere med?

K@trine
03-09-2002, 13:24
Siden vi må legge inn litt flere innlegg her, så tenkte jeg at jeg skulle spørre om dette, siden Pope allerede har spørt om når permisjonen starter så lurte jeg på hva dere driver med til daglig:

Jeg er omsorgsarbeider og jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede ;)
Klemmer fra BigMama 34+6:cool:

Tiddelibom
03-09-2002, 13:29
Jeg er utdannet bibliotekar, og har jobbet både med trad. bibliotekarbeid, men også som webredaktør.
Jeg slutter i jobben min når jeg går ut i permisjon, så jeg skal finne noe nytt når jeg går hjemme i permisjon.

Tiddelibom 32+5

Karius
03-09-2002, 13:37
Jeg er utdannet Kokk, men har ikke jobbet som det siden jeg gikk med førstemann (4år)
Jobbet i 8 år som først kokk, så 1.kokk ved restaurant Louise på Aker Brygge. Og så ble jeg ass. kjøkkensjef noen mnd, før sønnen min ble påbegynt;) ( Ved Restaurant Egon i Sandvika)

Etter å ha gått hjemme det obligatoriske 1. året med guttungen så begynte jeg å jobbe som dagmamma i tilegg, for å kunne være hjemme litt til med poden vår:elsker: ......

Nå skal jeg ha 1 år med permisjon jeg også... så får vi se hva jeg begynner med etter at den er over.
Føler vel at det er på tide å komme seg litt ut i verden igjen;)
Men på den annen side så er det ufattelig deilig å jobbe hjemmefra også. Jeg får mye tid sammen med barna og jeg har mulighet til å bestemme min egen arbeidtid selv:)

Dette var litt om meg:)

:findag:

Tove
03-09-2002, 14:45
Heisann!

Jeg går hjelpepleien jeg da. Går nå siste året.
Jeg har før jobbet for det meste i barnehage som assistent og avdelingsleder. Fant ut at jeg ville prøve noe nytt og har bestandig ønsket å jobbe på barselavdeling og satser på at jeg jobber der om ikke alt for lenge :) Jeg har alltid jobbet med barn og vil også gjøre det i fremtiden :)

Tove 33+4

*Trixie*
03-09-2002, 16:28
Jeg går jo sykemeldt nå, men til vanlig jobber jeg på kontor som sekretær, kundebehandling, ja litt alt mulig egentlig, sjefens høyre hånd på en måte. Men hva jeg egentlig vil vet jeg ikke ennå. Den store innteressen er travhest men kroppen min fungerer ikke med så hardt fysisk arbeid, da hverken jeg eller hestene har vært noe særlig snill mot den fra før av. :(
:findag:

Puncky
03-09-2002, 18:13
Jeg jobber som kundebehandler på telefon.

Dere kan tro jeg snakker mye i telefonen når jeg er hjemme.... :)

Kos Puncky (35+4)

Malin
03-09-2002, 19:10
Jag har tidigare jobbat som lärare i fem år, på barneskolen i Sverige. Har läst media också. Efter att jag flyttade till Oslo har jag haft några olika projektanställningar på Tv-produktioner. Nu är jag sjukskriven.

Malin

Pope
03-09-2002, 20:00
Jeg kaller meg selv for kontorsliter, og er fornøyd med det. Elsker tall så derfor sitter med økonomien både på arbeidsfronten og hjemmefronten.
Popmannen er superfornøyd med akkurat det siste.

I løpet av denne uken, skal jeg ha samtaler med min sjef om hva jeg kan tenke meg å gjøre når jeg er tilbake fra permisjonen. For her skjer det endringer stadig vekk. Har ikke jobbet her mer enn 10 mnd, men har allerede opplevd 3 omorganiseringer innen min seksjon. *phhhu*

Popsan