PDA

Vis full versjon : bekkenløsning, fysioterapi i arendal-grimstad

Bizzy
12-12-2007, 13:51
Hei.

Har fått store bekkenløsningsplager allerede i uke 12... (11+3 i dag) og har fått rekvisisjon til fysioterapaut. Lurer derfor på om det er noen her som kan anbefale en fysioterapaut i Arendal - Grimstad området som er flink med behandling av bekkenløsning! Er tilflytter og kjenner derfor ikke til noen, og syns det er litt skummelt å bare velge helt vilkårlig fra telefonkatalogen...

Lied74
12-12-2007, 18:09
Aller først så håper jeg ikke at du blir så altfor dårlig fremover, sliter selv med bekkenløsning, så jeg vil anbefale deg å ta en titt på www.lkb.no - og finn frem til ditt lokallag, kanskje de kan gi deg råd om hvem du bør kontakte?
Om du ikke får napp der, bør du ihvertfall spørre om de du kontakter har erfaring med å behandle bekkenløsning - sist svangerskap hadde jeg en som masserte litt på korsryggen, deilig det, altså, men det hjalp jo ikke noe...
Denne gangen har jeg funnet meg en fysio/osteopat, og det er ikke mye behagelig :urk: -men det hjelper ihverfall.
Anbefaler deg også å se om det finnes noe bassengtrening, og få deg en rekvisisjon dit - det er veldig mange som har gode erfaringer med slik trening. Jeg har også hatt god effekt av akupunktur tidligere. (men igjen- bruk kun folk som har utdannelse innen behandling av gravide)