Athiqa
07-03-2003, 11:39
Det har seg nemlig sånn, at jeg går siste året på høyskolen. Går ut ferdig utdannet i slutten av Mai.
Ved sidena v har jeg en 20 % stilling som jeg uansett hva som skjer fremover, har tenkt å beholde.
Ok...så kommer det økonomiske....
Hva vil lønne seg for meg å gjøre fremover?
Bør jeg bare hoppe rett videre på videreutdanning..( det vil jeg en gang uansett...), om jeg får barn i studieåret får jeg jo alt lån fra lånekassen gratis...
Tviler på at jeg går ut og søker jobb i sommer, i og med det er så liten tid igjen til oktober da....
Hvilke penger er det man har rett på?
Og om jeg velger å ikke studere, men heller jobbe i fast stillingen min, samt ta en del ekstra vakter, får jeg da fødselspenger/permisjonspenger ut ifra det jeg til sammen tjener i mnd der da??
Uff.... jeg skjønner ikke noe av dette jeg...
Noen orakler her?? hihi:D :D
Er det trygdekontoret jeg evt skal henvende meg til for å få vite dette?
Klemmer fra athiqa og lille nurket 8+6:baby:
Ved sidena v har jeg en 20 % stilling som jeg uansett hva som skjer fremover, har tenkt å beholde.
Ok...så kommer det økonomiske....
Hva vil lønne seg for meg å gjøre fremover?
Bør jeg bare hoppe rett videre på videreutdanning..( det vil jeg en gang uansett...), om jeg får barn i studieåret får jeg jo alt lån fra lånekassen gratis...
Tviler på at jeg går ut og søker jobb i sommer, i og med det er så liten tid igjen til oktober da....
Hvilke penger er det man har rett på?
Og om jeg velger å ikke studere, men heller jobbe i fast stillingen min, samt ta en del ekstra vakter, får jeg da fødselspenger/permisjonspenger ut ifra det jeg til sammen tjener i mnd der da??
Uff.... jeg skjønner ikke noe av dette jeg...
Noen orakler her?? hihi:D :D
Er det trygdekontoret jeg evt skal henvende meg til for å få vite dette?
Klemmer fra athiqa og lille nurket 8+6:baby: