Didi
14-12-2007, 17:34
Etter at omgangssjuka var på besøk her sist helg, så virker det som om fordøyelsessystemet mitt har gått litt i vranglås... Det gjør vondt når jeg spiser og jeg sliter med sterke kolikksmerter. I tillegg har jeg hatt noen netter med skikkelig halsbrann, noe jeg normalt ikke er plaget med. All mat kan medføre denne reaksjonen - såvel søt og syrlig mat som biola (!) og banan :himle:
Er det noen som har noen fantastiske råd som kanskje kan hjelpe? Jeg har begynt med Probion, som er melkesyrebakterier, men foreløpig har det ikke fått full virkning. Må bare få med at Nyco ikke er aktuelt da jeg brekker meg (spyr) noe vanvittig av det *dårlige barndomsminner* :shock:
Alle gode råd mottas med takk! En smule desperat her nå etter flere dager på sofaen!
Er det noen som har noen fantastiske råd som kanskje kan hjelpe? Jeg har begynt med Probion, som er melkesyrebakterier, men foreløpig har det ikke fått full virkning. Må bare få med at Nyco ikke er aktuelt da jeg brekker meg (spyr) noe vanvittig av det *dårlige barndomsminner* :shock:
Alle gode råd mottas med takk! En smule desperat her nå etter flere dager på sofaen!