PDA

Vis full versjon : Jeg er så glad!

meja
03-09-2002, 14:37
Hei april-jenter.

Ville bare dele dette med dere: jeg har idag vært på ultralyd og har fått se et bittelite hjerte som banket taktfast...:happycry: :happycry: For et vakkert syn...

Kvalm som bare fy ennå, men det skal jeg nok klare nå som jeg vet at det er liv laga der inne. Etter 2 SA var jeg rimelig nervøs, ja.

Vet jo selvfølgelig at det fremdeles kan gå galt, men sjansen blir vel mindre etterhvert...Og så gjelder det å være positiv (har jeg blitt fortalt)

klem meja, 8 + 2 idag.

Beate
03-09-2002, 15:05
Hei Meja!

Gratulerer med hjertebank:):):)

Når man har vært på ul å sett hjerteaktivitet, synker abortrisikoen veldig mye!

Lykke til videre!

Beate fra marsklubben, 12+3

Saga
03-09-2002, 15:15
Må være en fantastisk følelse!!!
Denne gangen skal det gå så bra så!!!:klapp: :klapp: :klapp:

Kos og klem:klem: :klem: :klem:

Camelia
03-09-2002, 15:33
:klapp:

Har lest at du har slitt en del. Du fortjener at det går strålende (men du fortjener litt kvalme, vettu! ;) Det er sånn det er, det! ;) ), og det skal du tro på at det gjør! Hjelper nok mye det også! :) Hold ut et par-tre uker til, så skal du se at du greier å slappe enda mere av!

Men du, kan du ikke fortelle mer hvordan den ul'en ble gjort? For det var vel innvendig ul? Ubehagelig eller? Uansett, et eventuelt ubehag ble vel oppveid 1000 ganger når du så hjertet til akkurat den babyen som skal komme til akkurat deg... :hjerter:

Frida
03-09-2002, 17:10
Hei!

Jeg kjenner til følelsen:) :) :)
Var på ultralyd for en uke siden da jeg var akkurat så langt på vei som du er nå :) :)

Herlig... Dette går sikkert bra nå :) :) :) :)

Klem Frida 9+3

meja
03-09-2002, 17:41
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!

Og du, Camelia, - innvendig ultralyd var det. Og vet du hva, - det fantes ikke ubehagelig. Jeg var mest opptatt av å titte i taket, så jeg vet bare av erfaring at han bruker en slags "pinne" (dårlig forklart) som han fører inn i skjeden, og så kom alt opp på skjermen: hjertet som banket, normal mengde fostervann, samt "synlig amnionhinne og plommesekk", som visstnok var gode tegn!

Gled deg!

klem meja

Hampus
03-09-2002, 18:15
Gratulerer med første UL og :hjerter:-bank!

Så herlig det må være! :klapp:

Dette går så bra skal du se! :)

:findag:

7+3 i dag!