PDA

Vis full versjon : Føler meg litt skyldig jeg.....

Sprett
12-08-2002, 20:31
Leste innlegget til Miro, og jeg forstår henne så godt. Jeg er av dem som er innom flere ganger til dagen og leser alle innlegg. Synes det er kjempekos å holde seg orientert og dere er alle så positive :) Her finnes både gode råd og oppmuntrende ord. Og jeg er utrolig glad for at jeg tilhører Septemberklubben.

Men jeg så også til min store forskekkelse at en nå kan se hvor mange som har lest innlegget og hvor mange som har svart. Og jeg skjønner godt at det kanskje føles litt ekkelt å ikke vite hvem alle vi andre kikker'ne er som ikke legger inn melding etter å ha lest. Somregel finnes det drøssevis av gode råd og velmenende ord som er lagt inn i form av svar. Tror nok mange har meninger om det meste, men mange ganger er det meste sagt når jeg endelig er innom og kikker igjennom. Og jeg tror det er mange som har det som meg der. Og noen bruker forumet på andre måter enn de som effektivt er inne her og legger inn meldinger og svar. Det skal jo føles riktig for den enkelte. Og mange ganger så er det jo også slik at når en har svart på noe så går en gjerne inn igjen etter noen timer for en vil gjerne se hva de andre har svart, eller eventuellt at du selv lurer på et spørsmål og ikke legger inn svar selv, men selvsagt vil du sjekke jevnlig for å få et svar på det. På tross av at det ikke var deg som skrev meldingen fra starten av.

Jeg har ikke termin før 27. September og er 33+5 i dag. Alle dere andre er så mye lenger på vei. Og mange av dere bor i Oslo området har jevnlig treff. Nå er dette mitt 2. barn så en føler seg litt mer "overlatt til seg selv" enn med 1. gangs graviditet når man får tilbud om svangerskapskurs. Har enda kjempegod kontakt med flere fra denne gruppen. Skulle ønske jeg også bodde i Oslo-området og kunne være med og spise pizza på Peppe's og spise is på Aker Brygge. Men - jeg sitter nå her i Kristiansand og drømmer meg bort hver gang noen prater om treffene deres. Er faktisk litt misunnelig jeg.....
Men - jeg har jo heller ikke gjort stort for å prøve å få i gang et treff i Kristiansand. Men det virker som at vi ikke er så mange fra denne kanten av landet. Eller kanskje jeg tar feil.....???

I morgen (tirsdag) skal jeg til ultralyd igjen da jeg fødte prematur sist gang. Skal sjekke at alt er ok og at ikke livmormunnen har begynt å modnes. Men har også funnet ut at jeg vil vite om det er jentebebis eller guttebebis jeg har i magen. Var egentlig så fast bestemt på å ikke vite det, men nå holder jeg ikke ut stort mer. Jeg MÅ vite.....!!!
:D

Ellers så skal jeg komme tilbake med ny melding i morgen, må jo dele hemmeligheten med noen. Ja, hvis legen kan se hva det er da. Håper det... For sprettmannen er bortreist på jobb, så jeg må nok innom her etterpå.
Kjønn spiller uansett ingen rolle, bare barnet er velskapt.
Men jeg MÅÅÅÅ liksom bare vite det nå. Forstå det den som kan...

33+5

Stini
12-08-2002, 20:45
Hei Sprett :mervink:

Jeg er så engi med deg og Miro på det med at du kan se hvor mange som har sett og svart på innlegget.
Det er ganske skummelt og unødvendig spør du meg.
Men jeg synes at Miro fikk endel gode svar på det.
Bl.a at vi ofte leser innleggene før vi svarer og da har vi allerede lest det 2 ganger.
Og dagen etter husker vi kanskje ikke om vi har svart eller ikke..
Tror ikke vi skal bry oss om det!
Selv føler jeg at jeg ikke "kan" svare på enkelte innlegg fordi jeg
ikke føler at jeg har noe "fornuftig" å si om emnet.

Eller må jeg faktisk si meg enig meg deg ang. Kristiansand.
Tror ikke det er så mange gravide fra sørlandet her inne.. Hmmm
Har de ikke pc eller er det noe annet?!
Ganske dumt for deg da:(, men jeg har faktisk lagt merke til det.
(Kanskje fordi jeg er fra Stavanger?)

Ååå, så du klarer ikke vente lengre du?!:D
Selv går jeg til ultralyd 1 gang i uken og klarer å holde meg.. :kry:
Vi vet ikke hva det blir. Jeg har vel hatt ca. 13 ultralyder.
Du får fortelle hva det blir da!
Lykke til!!

:findag:

Klem fra Stini & Lille Håp 35+1

Linmom
12-08-2002, 20:55
Heisann :vink:
Jeg prøvde meg på en sørlandsk hilsen.... for jeg bor nemlig i Kr. sand, og hadde syntes det ville være kjempekos med treff. Jeg vet om en til; Tera... -kanskje skal vi forsøke å treffes?:???: :???:
Jeg venter tredjemann, men er like spent foran denne fødsel som de andre gangene...:eek: :birth:
Har to gutter fra før; og nå venter vi jenta vår. :baby: Terminen er 19.09, så jeg deler din oppfatning om at 'alle' andre er mye lenger her inne. Mange av de som er mye her inne har termin helt i begynnelsen.... Vi får bare stå på.:klapp: :klapp:
Gi meg tilbakemelding om vi skal prøve å treffes,- ok?
:findag:
:klem: fra