PDA

Vis full versjon : Trenger oppmuntring

vella
03-09-2002, 15:40
Nå er jeg lei av å være kvalm, trøtt, svimmel og sytete. :spy:
Jeg er lei av spydige sjefer som tror at vi blir gravid bare for å irritere andre. :sint:
Jeg er lei kollegaene som ser medlidene på meg når jeg sjangler ut av dassen med draculaøyne og spy på genseren, og som spør...”Er du dårlig ?” :bonk:
Jeg er lei av å legge meg kl. 21.00 fordi jeg ikke klarer å holde øynene åpne *AAARRGGGGHHH*....og jeg er møkka lei svigermor sine perfekte svangerskap *SPYYY*
Cola Lighten min smaker bæsj *BUUUU*:leiseg:

Forrige svangerskap gikk så fint. Var ikke dårlig en eneste dag. Dette var jeg overhodet ikke forberedt på. Jeg vil nyte graviditeten slik som alle andre !!!Kan dere sende meg noen lykkelige vibber slik at jeg ikke drukner i mine ”synes synd på meg selv tanker” ? Jeg er så skuffet over meg selv fordi jeg er så lite positiv *BLÆÆÆ*

HJELP !!!

Tidl. bruker
03-09-2002, 15:48
sjønner deg så utrolig godt !!!
Er ikke kvalm, og spyr ikke heller, men energien er jo totalt borte. Gidder ingenting...

Forstår hvordan du føler det.... sist svangerskap var bare hærlig, ville at dette skulle bli likt :)

Men vi klarer det, gjør vi ikke??

Håper det blir litt bedre etterhvert, at du kan sleppe spyinga i allefall, er ikke noe særlig.

Skal prøve å overføre noe (((((((((lykkevibber))))))) selv om jeg kanskje ikke er den rette personen til å gjøre det :)
:stakar: LYKKE TIL!!

Pelen
03-09-2002, 16:08
Uff da Vella!

Skjønner veldig veldig godt at du er lei alt det der!

(((((((((( LYCKEVIBBER )))))))))) og

((((((((((ENERGI ))))))))))

kommer her!

Klem Pelen 16+1