Vis full versjon : Hjelp!! Symptomer har forsvunnet over natten!!
tingeling08
01-01-2008, 13:16
Er i 4+4. Har hatt symptomer som kvalme, vondt i puppene, lettrørt, halsbrann m.m.. I går forsvannt alle symptomene samtidig som mageverken startet.. Har ikke engang ømme pupper.
Er skikkelig redd for at jeg kommer til å få spontanabort eller MA! Kjenner meg IKKE gravid lengre!!
Noen med lignende erfarenheter? Så redd!!!
:leiseg:
Det er ganske vanlig at symptomene kan svinge sånn fra dag til dag! I mott forrige sv.skap kunne jeg den ene dagen ha "alle" symptomer, mens neste dag kjente jeg ingenting. Men jeg skjønner at du er urolig, for man vil jo helst kjenne noe hele tiden i begynnelsen. :klem:
Strikkedame
01-01-2008, 13:58
Så tidlig ville jeg ikke engang tenkt på dette. de færreste har skikkelige symptomer i uke 4. Det meste merkes i uke 6+++
Slapp av og nyt graviditeten og at du ikke føler deg noe dårlig enda. Det kommer tidsnok..
Mensensmerter er positivt så tidlig..;)
Maijenta
02-01-2008, 18:18
Er i 4+4. Har hatt symptomer som kvalme, vondt i puppene, lettrørt, halsbrann m.m.. I går forsvannt alle symptomene samtidig som mageverken startet.. Har ikke engang ømme pupper.
Er skikkelig redd for at jeg kommer til å få spontanabort eller MA! Kjenner meg IKKE gravid lengre!!
Noen med lignende erfarenheter? Så redd!!!
:leiseg:
veldig mange som opplever dette, inkludert meg! opplevde at de fleste symptomer var borte en hel uke til og med (uke 8 var det) og en periode før det var det av og på annenhver dag!! og alt var i skjønneste orden, det ligger en nydelig babygutt og spreller som bare det inni meg ennå! :klemme: ikke vær bekymret for det du! lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.