PDA

Vis full versjon : Spørsmål ang veninne med mulig svangerskap utenfor livmora HASTER

maya80
06-01-2008, 10:02
Veninn mi har vært innlagt på sykehus i helga, å måtte tilbake dem tok muligens en hcg prøve på fredag dem sa den var for høy å att dem ikke hadde finne noe på ul i livmora å veske i den ene eggtokken. Hun skal snart inn til ny undersøkelse snart, ligger på sykehuset så.
Hun testet positiv i romjula, så da er hun ca 5-6 uker på vei.
Kan dem ta feil så tidlig, når har andre oppdaget det som har hatt det?
Får man vondt å når fikk dere vondt. Jeg håper dem er helt sikker før dem gjør noe.
Dem snakket om mulig operasjon i dag.
Uff får såvondt av henne.

maya80
06-01-2008, 11:01
Snakket med henne nå å hun kunne ikke være lenger enn 5 uker fra el testen hun tok.

Katharina
06-01-2008, 11:05
Venninna mi hadde ex u i uke 6 tror jeg det var. Innen uke 9 blir det alltid oppdaga, for da er embryoet for stort til å vokse mer der det har satt seg fast.
Da hun kom til kontroll hos legen sin ble hun fortalt at de tok den ene eggstokken hennes. Dette hadde operasjonslegen glemt å fortelle henne!!!

Ei kollega av meg opplevde også ex.u og det var også ganske tidlig. Men hun oppdaga det så tidlig at de kunne redde eggstokken hennes.

Selv har jeg vært til UL i uke 5, og da har de sett at embryoet var på rett plass, og jeg mener også vi så hjertet som banka, men jeg ser det er tidlig, så hjertet trenger ikke slå enda.

Lykke til for venninna di!

maya80
06-01-2008, 17:14
Ser ut som det går bra, fikk ny undersøkelse og nå fant dem svangerskap i livmora. Det utenfor var muligens cyste som hadde sprukket, hun skal på ny sjekk denne uka så blir fulgt opp.

Christina*
12-01-2008, 21:42
Så bra at det ordnet seg for venninnen din :)