PDA

Vis full versjon : Når føder du?

Malinmor
03-09-2002, 16:27
Tenkte jeg måtte høre hvilken følelse dere har på når dere kommer til å føde? Selv så hadde jeg en god følelse i 2001 når Sebastian skulle komme at han ville komme før termin...... :uff: Men det blei helt feil, han kom 4 dager etter termin og på 4 dagen uten fostervann :baby: Jeg trodde han ville komme før pga. at jeg hadde MASSE vonde ekle kynnere leeenge, men de var det ingen effekt i :( TYPISK!!!!!

Så jenter hva er deres følelse? Blir artig å se i etterkant om det blei slik man hadde trodd.

:stakar:

Snoopy
03-09-2002, 17:11
...tipper jeg! Men det er kanskje mest fordi jeg håper det! Og fordi jeg fortsatt er optimistisk. Syns magen min vokser veldig fort, og håper bebisen min blir fort ferdig!

Snoopy
termin 25 okt

Karius
03-09-2002, 17:21
Jeg har på følelsen av at jeg skal føde før termin, men vet jo ikke om det er ønsketenkning da:lol:

vannet gikk jo 5 døgn før termin sist og gutten ble født 3 døgn før termin:)

så vi får vente å se;)

:findag:

sunniva
03-09-2002, 17:36
Jeg har en følelse av at jeg føder 4 dager etter termin. Sist gang fødte jeg 4 dager før termin. Blir spennende, håper virkelig at jeg ikke må gå lenge over tiden.......

Sunniva 34+3

Puncky
03-09-2002, 17:54
Jeg har ingen tidligere fødsler å sammenligne med, men jeg håper inderlig at jeg føder litt før termin. Orker ikke tanken på å gå gravid enda lenger....:gal2:

Kos Puncky (35+4)

Verdande
03-09-2002, 18:00
Har født før termin begge gangene før, så jeg har nok tro på at jeg gjør det denne gang også. Jeg kan forresten ikke forstå at jeg kan gå noe særlig lenger en de fem ukene som er igjen til termin....

Jordmor mener også at sjansene for at jeg føder før termin er store, selv om det bare er et par dager. I verste fall føder jeg noen dager eter mener hun.

Også legen (e) mener at jeg må være forberedt på å føde før, så jeg er blitt frarådet til å reise på fjellet, langt borte fra sykehus og leger. Litt synd, vi hadde trengt en koselig lliten tur bare vi to....

Men dere skal se at jeg går både 14 dager og mer over termin denne gang....

Klem fra Verdande, fem uker igjen!

;)

K@trine
03-09-2002, 19:12
Jøss, så mange positive mennesker det var her da??!!
Jeg er sikker på at jeg kommer til og gå over termin og få en STOR baby. Med min flaks så kanskje jeg går så lenge at jeg blir satt igang på 15 dagen og da har babyen klart å bli godt over 5 kilo.
Godt at det er flere optimister enn pessimister her hvertfall!
Klemmer fra BigMama 34+6:cool:

Tove
03-09-2002, 19:32
Jeg har en følelse av at jeg kommer til å føde før terminen. Jeg var på UL i uke 26 tror jeg det var, og da sa JM at babyen var ca 10% større enn gjennomsnittet. Det tar jeg som at mensterminen passer bedre enn UL terminen. Jeg tror jeg setter et kryss i kalenderen den 14 oktober jeg :klapp: :klapp: :klapp:

Tove 33+4 eller skal jeg si 34+3 :D