Vis full versjon : Bekkenløsning. Kommer og går?
Tidl. bruker
09-01-2008, 19:42
Lurer på om det er bekkenløsning jeg har..
Av og til smerter i rompe og lysken..
Noen dager så sterke at jeg ikke klarer å gå normalt, andre dager nesten helt bra..
Er bekkkenløsning sånn?? Er 50% sykmeldt, men kan jo ikke være det dersom jeg ikke kjenner noe..
Sånn er mitt bekken i hvertfall...
Noen dager helt ødelagt, andre dager går det fint men jeg kjenner det jo...
Sånn kan det gjerne være ja. Og de dagene det føles "bra" så gjør man gjerne alt man har forsømt, og så ender man opp med samme sterke plagene dagen etter igjen...*been there, done that* Etter å ha hatt det slik en stund blir plagene ofte verre og verre, og de "gode" dagene ser man ikke snurten av lenger dessverre. Så mitt råd er; lytt til kroppen, ta det med ro, også når du er "bra". Les mer på www.lkb.no
lillemy79
13-01-2008, 18:10
Oh yes..... høres kjent ut. I mitt tilfelle har jeg fått super hjelp av akupunktur til å holde det i sjakk + hjelp fra homeopat. Har jobbet hele tiden og ha nå èn uke igjen til jeg skal ut i permisjon :jupp: Kan være verdt å prøve det.
Jepp, jeg har det sånn. Har vært helt fin i noen måneder nå faktisk, men så begynte det for noen uker siden og jeg er ikke blitt bedre. Så jeg tror nok det er slutt på "fri bevegelse" fremover ja. :sukk:
Til meg er det helt klart verre når jeg har stått og gått mye, derfor prøver jeg å ta det med ro og ikke "presse" meg selv for mye.
Det verste jeg kan gjøre er å stå for lenge på samme sted, da er jeg helt ødelagt etterpå. Typisk at mannen min treffer 500 stykker han kjenner når vi er ute (han kjenner jo ALLE!), men etter en stund sier jeg bare fra at jeg må sette meg og går og venter på ham et sted. Er det uhøflig overfor de andre driter jeg i det, jeg vil ikke ødelegge hele dagen min på å stå i en time.
Jeg hadde slike smerter da jeg var i uke 11-14, men så forsvant det. Ryddet rommet til vesla på søndag, og i dag og i går har det vært vondt i hofte og lysk. Er ikke noen herlig følelse. Så jeg tror ikke jeg kommer til å rydde så mye på lenge.
Må nok bare lytte til kroppen å ta det med ro. Jeg hadde slike smerter forrige gang også, men da kom det ikke før nærmere uke 30.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.