PDA

Vis full versjon : kramper

-Marlene-
10-08-2002, 22:58
I det siste har jeg fått noe krampe lignendes greier mellom beina (huff).. dette er ikke så veldig vondt, men fryktelig ubehagelig. og jeg føler jeg må forte meg å sette meg ned.

Akuratt som om den er på vei ut... høres jo helt teit ut, men det kom i går 3 ganger på rappen og varte i kun ett halvt sekund...

Ungen ligger visst med beina ned, kan det være at den sparker på ett ømt sted? noen andre som har opplevd slikt da?

Amasone
11-08-2002, 02:25
Hvor langt på vei er du ? Kramper er vanlig i begynnelsen av svangerskapet, da livmoren vokser. Kjennes ut som menssmerter. Senere kan du få kynnere. Dette er ikke farlig, det er bare livmoren som øver på å trekke seg sammen foran den store dagen.... Hvis det er kynnere, vil livmoren din bli litt hardere enn normalt.:baby:

-Marlene-
11-08-2002, 06:37
jeg er 30 uker på vei, glemte jo å skrive det, og magen min er jo hard nesten hele tiden den så jeg vet aldri når jeg får sammentrekkninger der... syns det er veldig rart... på ul for 3 uker sia sa dem at den lå gal vei, kan det være derfor jeg får dette.

Robyn
11-08-2002, 17:38
Hvis det er stikkinger/pressing nedover som kjennes nesten ut som om det er noe som kommer gjennom skjeden så er det visstnok modning av livmorhalsen.

Har hatt masse av det, og det er vondt og ubehagelig men absolutt ikke farlig. Helt normalt. ;)

Klem fra Robyn, 35+0