Vis full versjon : Føles som om noe er "løst"
I noen dager har jeg følt meg ganske støl i magen, dette har nå gått over.
I går ble jeg skikkelig uvel, med kvalme(vanlig), hetetokter og svimmelhet. Måtte sette meg ned, det føltes som om jeg skulle besvime.
Problemet nå er at det nesten føles som om noe er "løst" nederst i magen, det er ubehagelig når jeg går eller vrir meg. Det er på venstre side.
Er dette vanlig, eller bør jeg ta kontakt med lege? Det har nå vart i 1.5 døgn. Det er ikke vondt, men ubehagelig.
Jeg er 14+3 i dag.
Maijenta
10-01-2008, 21:12
jeg synes du skal kontakte legen din i morgen. det er ikke sikkert det er noe galt, men legen min sier ihvertfall at man skal kontakte dem ved alle smerter og om man er bekymret for noe! bedre føre var. håper alt er i orden!
jeg synes du skal kontakte legen din i morgen. det er ikke sikkert det er noe galt, men legen min sier ihvertfall at man skal kontakte dem ved alle smerter og om man er bekymret for noe! bedre føre var. håper alt er i orden!
Takk for svar! Fastlegen min har aldri tid før flere uker etterpå, men jeg får be om en akutt-time hos vikar i mrg tror jeg. Bedre enn å gå rundt og være bekymra..
Lille Ru
10-01-2008, 21:50
:nikker: Det er nok best å få en sjekk, bare for sikkerhets skyld om ikke annet.
Snmrstausa
10-01-2008, 22:17
Signerer - best å få sånt sjekket av de som vet det best. Håper alt er i orden :-)
Ja, det håper inderlig jeg også:angst:
Har jo ikke VONDT heldigvis, så håper det bare er jeg som er litt "hysterisk". Man blir litt prega når man har jobbet så mange år for dette..
Maijenta
10-01-2008, 23:24
Fortell oss i morgen hvordan det gikk da! :klemmer:
lenore86
10-01-2008, 23:26
lykke til og håper på gode nyheter!:jupp:
Takk for det, skal holde dere oppdatert :klemme:
Jeg leste akkurat at smerter på venstre side av magen kan skyldes treghet i tarmen. Er det lenge siden du har gjort store saker på do? Kanskje det kan være årsaken?
Håper du finner ut av det & at alt er bra :klemme:
Jeg leste akkurat at smerter på venstre side av magen kan skyldes treghet i tarmen. Er det lenge siden du har gjort store saker på do? Kanskje det kan være årsaken?
Håper du finner ut av det & at alt er bra :klemme:
Så rart du sier det! Har vært veldig hard i magen siden jeg testet positivt, men for et par uker siden løsna det. Kanksje det er det jeg kjenner:knegg:
Jeg har vært hos legen nå, og han tok en kjapp(men vondt) GU. Alt virket bra. ba også om å få høre hjertelyden, han fant den med en gang, 144 slag i minuttet :)
:klemme:
Maijenta
11-01-2008, 22:01
Så rart du sier det! Har vært veldig hard i magen siden jeg testet positivt, men for et par uker siden løsna det. Kanksje det er det jeg kjenner:knegg:
Jeg har vært hos legen nå, og han tok en kjapp(men vondt) GU. Alt virket bra. ba også om å få høre hjertelyden, han fant den med en gang, 144 slag i minuttet :)
:klemme:
så bra alt er i orden! du skal se det er tarmystemet ja, har selv opplevd intense smerter pga det...:noia: godt du fikk sjekket det ut, ikke godt å bekymre seg!
Så godt å høre at alt er bra! :lykkelig:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.