Vis full versjon : Hvordan fortalte dere det til mannen deres?
Maimamma
03-09-2002, 16:48
Tok dere testen alene og fortalte han det etterpå, eller var han med når testen ble tatt?
Vi hadde vært ute å arbeidet litt rundt huset. Jeg gikk inn litt før han og tok testen uten at han var klar over det. Skjelvende så jeg at de to blå lyste mot meg. Jeg la fra meg testen på vasken og gikk inn i stuen for å vente på han. Jeg var jo så sikker på at han kom til å gå inn på badet, noe han ikke gjorde. :(
Han fikk beskjed om å ta en tur på badet, men han skjønte jo ikke helt hvorfor og ble litt :sint:.
Han kom springende tilbake med et stort :D og det eneste han fikk sagt var: kødder du eller? før han ga meg en skikkelig :klem:
Skal bli spennende å høre deres historie.
Tidligere bruker
03-09-2002, 16:52
Jeg tok testen alene, og la den og igjen på badet. Men så gikk jeg inn etter en stund, og så at den var positiv. Tok den så med til stuen, der mannen satt. Da han fikk se testen så gle han glad!!
Endelig klarte vi det mor sa han, og ga meg et kyss!!:hjerter:
(han bruker å kalle meg *mor*)
Vel, Jeg ba mannen kjøpe test på vei hjem fra jobben. Han trodde aldri vi kunne være gravide, men kjøpte en test allikevel. Når han kom hjem gikk jeg inn på badet, ventet på resultatet og fortalte han etterpå at jeg var gravid:)
cormatic
03-09-2002, 19:34
Vi hadde jo ikke planlagt noen graviditet, så da jeg var 2 dager over (har alltid vært presis på dagen, nesten på minuttet...) ble vi enige om at jeg skulle ta en test dagen etter. Jeg kjøpte en test, og når jeg kom hjem tok jeg den, litt stressa, skulle på jobb og hele pakka... Da den viste seg å være positiv, ringte jeg til samboeren min på jobb og sa: Nå har jeg tatt en test.... Hva tror du det ble... Og da sa han at det hørtes ut som om den var positiv, og det stemte jo... Men så måtte jeg på jobben, og da jeg kom hjem fikk jeg en lang klem og blomster av han.... Vi var nok litt fortvila til å begynne med, men nå har roen senket seg...
Turte nesten ikke ta testen uten at gubben så på, var så redd for bare en strek.
Men så ble det to knallblå streker. Gubben tok meg i handa og sa, gratulerer da jenta mi, hjelp,jeg skal bli pappa....
Han synes nok det er litt rart ennå,at han skal bli pappa. Og spør stadig vekk om jeg tror han blir en bra nok far. For dette med ansvar tar han ikke lett på. Han blir nok en god og flink far, bare han kommer igang og gleder seg veldig!
Han så på første gang jeg tok test og. Og det er han som har kjøpt testene. Trodde liksom ikke han syntes det var noe særlig å gå på apoteket og kjøpe graviditetstester, men pytt da, det var det ikke noe. Hadde visst hatt en samtale med ekspeditøren om hvem som var best osv.... Neimen ikke skvetten den kar`n der.
Jeg tok testen kl 0630 en lørdag morgen.
Den ble jo kjempe blå med en gang:klapp:
Da løp jeg opp på soverommet, rista`n som bare det (stakkars)
han ser på meg med trøtte øyne og sier " er det noe galt med Ida" (ho er 8 år) Og jeg roper ut " VI SKAL HA BABY!!!)
HAn svarer " så fint, legg deg nå, det er midt på natta" så sov han.
En time senere kommer`n helt forfjamsa ned å sier " er det sant?"
Stakkars, hva annet kan mann forvente når mann blir vekket på den måten der.......
Nå er`n kjempe hønefar. Jeg får ikke lov å gjøre noe selv.
Hyggekig, men slitsomt:)
Koz "egget" 9+4
Isabell@
04-09-2002, 13:38
klokka 0430 ( så spent var jeg). Når jeg så at det ble to blå måtte jeg ha et par minutter for meg selv. Det var bare så utrolig!!! Så gikk jeg på soverommet til min sovende mann og dyttet han litt i siden. Han åpnet øynene og kikket litt forvirret opp på meg. Det eneste jeg klarte å si var: Du skal bli pappa!!:D
Gjett om han ble glad!!! Han måtte ta seg en tur på badet og se det med egne øyne, så ble vi liggende og prate i sengen en stund om dette mirakelet. Jeg får :gladtrist i øynene bar ved tanken på den stunden der.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.