Barbro
03-09-2002, 17:07
Vet ikke helt om jeg hører til her inne ennå, fant ut nå at jeg egentlig skulle hatt mensen forrige tirsdag.....
:eek:
Men tante rød er ikke kommet på besøk ennå....
Jeg har ingen symptomer annet enn at jeg er veldig trøtt, men jeg er ikke kvalm eller noe annet.
Har tre barn fra før, men det har vært så forskjellig fra gang til gang at jeg ikke vet noen ting sikkert før jeg har tatt en test...:uff:
Jeg har veldig lyst på en til, men jeg vet ikke om samboern er helt enig der:(
Vi har ikke brukt noe prevensjon siden jeg fikk sistemann for snart to år siden og det er han jo fullstendig klar over. Jeg tåler ikke noen ting, har prøvd alt, så den eneste muligheten når han ikke vil bruke kondom er jo å "hoppe av i svingen"..:eek:
Noe risikabelt, men dog...
Men jeg får nok kjøpe en test etterpå så får vi se om det er noe å bekymre seg over i det hele tatt.
Men er jeg gravid så har jeg regnet ut at jeg har termin 060503.
Så da håper jeg vi tastes;)
:findag: Klem fra Barbro:)
:eek:
Men tante rød er ikke kommet på besøk ennå....
Jeg har ingen symptomer annet enn at jeg er veldig trøtt, men jeg er ikke kvalm eller noe annet.
Har tre barn fra før, men det har vært så forskjellig fra gang til gang at jeg ikke vet noen ting sikkert før jeg har tatt en test...:uff:
Jeg har veldig lyst på en til, men jeg vet ikke om samboern er helt enig der:(
Vi har ikke brukt noe prevensjon siden jeg fikk sistemann for snart to år siden og det er han jo fullstendig klar over. Jeg tåler ikke noen ting, har prøvd alt, så den eneste muligheten når han ikke vil bruke kondom er jo å "hoppe av i svingen"..:eek:
Noe risikabelt, men dog...
Men jeg får nok kjøpe en test etterpå så får vi se om det er noe å bekymre seg over i det hele tatt.
Men er jeg gravid så har jeg regnet ut at jeg har termin 060503.
Så da håper jeg vi tastes;)
:findag: Klem fra Barbro:)