PDA

Vis full versjon : Hei jenter:)

Barbro
03-09-2002, 17:07
Vet ikke helt om jeg hører til her inne ennå, fant ut nå at jeg egentlig skulle hatt mensen forrige tirsdag.....
:eek:

Men tante rød er ikke kommet på besøk ennå....
Jeg har ingen symptomer annet enn at jeg er veldig trøtt, men jeg er ikke kvalm eller noe annet.
Har tre barn fra før, men det har vært så forskjellig fra gang til gang at jeg ikke vet noen ting sikkert før jeg har tatt en test...:uff:

Jeg har veldig lyst på en til, men jeg vet ikke om samboern er helt enig der:(

Vi har ikke brukt noe prevensjon siden jeg fikk sistemann for snart to år siden og det er han jo fullstendig klar over. Jeg tåler ikke noen ting, har prøvd alt, så den eneste muligheten når han ikke vil bruke kondom er jo å "hoppe av i svingen"..:eek:
Noe risikabelt, men dog...

Men jeg får nok kjøpe en test etterpå så får vi se om det er noe å bekymre seg over i det hele tatt.
Men er jeg gravid så har jeg regnet ut at jeg har termin 060503.

Så da håper jeg vi tastes;)

:findag: Klem fra Barbro:)

Embla
03-09-2002, 17:18
Lykke til:D Er litt i samme situasjon som deg, men er bare et par dager over tiden. Meeeen det er en stemme inni meg som sier at "kanskje det er noe der". Testa i går, negativt. Men det er ingen tegn til mens eller pms, så jeg håper:p Har til og med kjøpt ny test i dag, men skal vente noen dager før jeg tester på nytt.

Klem Embla

Qatrine
03-09-2002, 17:35
Lykke, lykke til, både Barbro og Embla!!

:klem:

Beate
03-09-2002, 17:53
LYkke til, Barbro!¨

Beate, 12+3

Barbro
03-09-2002, 19:18
Tok en Quick Response for de var tomme for CB, og den viste negativ:(
Men jeg venta egentlig ikke noe annet, for i de andre sv.skapene har ikke testene slått ut før jeg er en syv- åtte uker på vei...

Jeg er ganske sikker på at hvis jeg er gravid så ble jeg det den 24 august hvilket tilsier at jeg kanskje ikke er mer enn 10 dager på vei og da kan det være veldig tidlig å teste for min del;) ;)

Jeg har hvertfall ingen PMS- symptomer og siden jeg har veldig lyst på en til så er jo det bra for min del:klapp:

Nei, jeg får nok smøre meg med tålmodighet og se om tanta kommer eller om det er en liten:baby: i magen min:D :D

Dere får sende noen positive tanker min vei så får vi se:)

:findag: Klem fra meg:)

Tidligere bruker
03-09-2002, 20:48
Krysser alt for at tanta holder seg borte, og at du får bli medlem her hos oss!!!

:findag:

Tidl. bruker
03-09-2002, 22:35
Hei!

Krysser fingrene for at dere får de svarene dere ønsker dere begge to. Skulle det bli to blå er dere hjertlig velkommen.

Isabell@
04-09-2002, 13:44
Hei!

Lykke til både Barbro og Embla. Jeg testet negativt et par dager etter ventet mens, men testet positivt fire dager senere, så det er fremdeles håp. Vi har veldig lyst til å ha dere med her!!:)

Nuta
04-09-2002, 14:42
Lykke til begge to!!!
Håper dere kan bli med oss videre!!

Embla
04-09-2002, 15:06
JA; ISABELL@:klapp:

Sånt vil jeg høre mer utav:D :klapp: Er i dag på dag 32 av normalt 29. Testa negativt på dag 30 og i dag. Fortsatt ingen tegn på mens og ny pakke CB ligger klar i skuffen. Faktisk en dobbeltpakke:p Kosta bare 149,- for to ;)

ÅÅÅÅ det er så vanskelig å være tålmodig:uff:

Kos dere jenter! Jeg SKAL komme jeg og:findag:

Embla

Tidligere bruker
04-09-2002, 15:24
****blått støv til barbro og embla****

Kom dere over hit nå!!! Få de 2 blå!!!

:findag:

Tinetoff
04-09-2002, 15:54
En liten gladhistorie til: Jeg testet negativt dag 24 og positivt dag 27 (EL på dag 10, tror jeg.) Så dette kan gå bra!:kidoki:

Hilsen Tinetoff, termin 12. mai