PDA

Vis full versjon : Er dere her?

Lillegullx3
23-01-2008, 20:46
Lurer bare på om vi er noen aktive her inne? Har ikke vært mye fart i denne gruppen siden jeg ble medlem, men regner med det finnes noen av oss her inne. :jupp:

Jeg kan ikke noe for det, men jeg føler meg litt lost i alle forum for tiden. Her inne (hele forumet) og på barnimagen er det skravletråder, magebilder, svangerskapskontrolltråder og masse annet både seriøst og useriøst. Jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne føle meg hjemme i slike tråder og klare å bidra litt. Men nei.. Jeg tenker ikke så mye på de tingene som blir diskutert, jeg er litt "utafor" alt dette. Har et par forum på bim jeg klarer å bidra med noe på, de handler om keisersnitt og fostervannsdiagnostikk. På englesiden er det altfor mye for meg akkurat nå. Er inne og ser, men klarer ikke være der. Den siden dreier seg om barna vi har mistet, og jeg trenger å konsentrere meg om babyen som kommer nå. Men likevel klarer jeg ikke det helt. :vetikke: :kokko:

Nei, huff, det skal jaggu ikke være enkelt dette! Fysisk har jeg et helt fint svangerskap, regner med å bli gigantisk stor etter hvert (:knegg: ), men ellers greit. Psykisk henger jeg i en tynn tråd..

Men, tilbake til det jeg egentlig ville frem til! Er det noen her?? :jordmor:

Sjøstjerne
23-01-2008, 23:02
Men, tilbake til det jeg egentlig ville frem til! Er det noen her?? :jordmor:
Jeg er i augustklubben. Og så er jeg inne på englesiden, der har laget min egen "Mitt svangerskap nr 3" hvor jeg skriver tanker og ups and downs... godt å lufte tanker jeg slipper å sensurere.

Mammaen til Lukas og Noah
23-01-2008, 23:25
Eg er her og:vink:
Holder meg på maiklubben...Og så er eg innom englesiden innimellom (er vossatause der), men blir bare til at eg leser litt.... prøver å holde meg litt unna pga eg blir så fort bekymret....
Er mest aktiv på BiM og DB....

Prøver å kose meg med :mage: og :babyjente , men bekymringene lurer...
Trodde det ikke skulle være så vanskelig etter at eg kom over uka der Noah døde, men det er vist det...
Blir stressa med en gang eg syns hun er roligere enn ellers :nervøs:

:nattis: men no får eg rusle i seng...

:klemmer: til dere

Eia78
23-01-2008, 23:35
Hei! Jeg holder til i marsklubben, og sniker litt her og der. Føler meg imidlertid like lost som deg. Begynner å bli tyngre og tyngre nå, og føler meg utafor og alene om alle tanker og bekymringer.

Lillegullx3
24-01-2008, 17:10
Begynner å bli tyngre og tyngre nå, og føler meg utafor og alene om alle tanker og bekymringer.

Ja sånn føler jeg også det Ranveig.. Ingen forstår hvorfor jeg er så bekymret.. :stønn: Jeg bekymrer meg for ting jeg aldri hadde hørt om før jeg fikk Mikael (og særlig etter jeg kom inn på englesiden har jeg blitt skremmende klar over hvor mye som kan gå galt). Går det en stund uten at jeg kjenner liv blir jeg helt panisk, og hvis det er for mye liv undrer jeg på det også.. :kokko:

Hører til i mai-klubben jeg, men klarer ikke bidra så mye der inne. Føler alt blir så merkelig. Det legges ut tråder om ultralyder og vanlige kontroller og alt er bare bra. Hvis jeg skal legge ut tråd om mine ultralyder ville de artet seg litt annerledes. Organrettede ultralyder en gang pr mnd, duotest, nakkefoldscan osv.. Nei huff. Skulle virkelig ønske jeg klarte å slappe av, men det føles håpløst. Lengter tilbake til da jeg gikk lykkelig og naiv førstegangs gravid, da var livet bare flott!:rørt:

Mammaen til Lukas og Noah
24-01-2008, 18:07
Lengter tilbake til da jeg gikk lykkelig og naiv førstegangs gravid, da var livet bare flott!:rørt:

Samme her...
Blødde eg så fikk eg ikke panikk.....var babyen stille en dag så tenkte eg ikke over det....Tenkte aldri at det kunne skje noe med min baby....

Men nå? Blir nervevrak av å kjenne etter hele tiden..merke meg klokkeslett vist hun er i lite aktivitet slik at eg vet når eg kjente henne sist osv....:sukk:

Har ikke jordmor her for tiden så vi har fått beskjed om å bruke legen til kontrollene...men kjenner at det ikke er nok....Så må snakke med de og høre om eg får bruke de på sykehuset eller noe...

Lillegullx3
24-01-2008, 19:34
Har ikke jordmor her for tiden så vi har fått beskjed om å bruke legen til kontrollene...men kjenner at det ikke er nok....Så må snakke med de og høre om eg får bruke de på sykehuset eller noe...

Det håper jeg du spør om, og får! :jupp:

Jeg får god oppfølging jeg da. Lege, jordmor, psykolog og to sykehus gjør det de kan for meg, så der er alt greit. Men likevel klarer jeg ikke helt å slippe frykten. Alt ser veldig bra ut, men det kan jo skje ting. Og "det skjer ikke meg", ja den har vi jo fått i fleisen en gang før..

God klem til alle.. :klem: :klem:

Sjøstjerne
26-01-2008, 21:41
Lengter tilbake til da jeg gikk lykkelig og naiv førstegangs gravid, da var livet bare flott!:rørt:
Ja, tenkt hvordan det var da... Husker mannen og jeg pratet om ei som hadde mistet sin baby da jeg gikk med storebro. Og vi sa faktisk at vi ikke trodde vi ville se en død baby, selv om det skulle være vår egen.
Med lillebror var det en selvfølge at vi brukte mye tid med han. :trist:
Det er helt forferdelig å gå fra et godtroende "dette skjer aldri oss svangerskap" til "hvorfor skulle det ikke skje oss svangerskap"?