PDA

Vis full versjon : AU, AU og Atter AU

Malinmor
03-09-2002, 18:21
Flere som føler de får beina til den lille tredd igjennom magen, og særlig oppe ved ribbeina og på siden av magen ? Det føles ut som de skal tres tvers igjennom Og AU...det er veeeeldig vondt :( Første gang jeg har opplevd det på denne måten iallefall:uff: Og værre blir det sikkert:leiseg:

:stakar:

Puncky
03-09-2002, 18:26
Jepp, har hatt det slik noen uker jeg da...
Ja det er veldig vondt :leiseg:

Har ikke akkurat blitt veldig mye bedre på meg, forskjellen er at nå er det på begge sidene, mens det tidligere var bare på den ene... Men når magen synker mer ned og hodet fester seg, så blir det kanskje bedre..??:???:

Vi får tenke på hverandre og holde ut! :)

Kos Puncky 35+4

sunniva
03-09-2002, 20:12
Kjenner igjen det ja! Inneimellom må jeg rett og slett holde pusten! Har plager med vondt oppe på venstre side med ribbebeinet selv om ho ikke sparker der. Det er skikkelig sårt, kjennes omtrent ut som gnagsår innvendig. Lurer på om det kan være livmorbånd??????

Sunniva 34+3

Stinemor
04-09-2002, 13:21
Jeg har en så aktiv baby at jeg tror jeg har begynt å bli litt "herda" nå. Sparkene er som regel ikke så vonde, men når han virkelig trøkker rompa si opp i ribbeina mine da er det IKKE godt!! Jeg vil ha han ut snart....

Enkelte ganger sparker han og treffer at slags "ømt punkt" i siden av magen, og DA gjør det vondt.

Ellers er jeg mest plaget med at det KKKIIIIILLLLLEEEERRRRR...:gal2: :p :D

Jeg er utrolig kilen på sidene av magen, og når babyen driver og sparker og gnur beina sine der jeg er mest følsom sitter jeg bare og hopper i sofaen og ler... Når noen kiler deg "utenfra" kan man jo alltids be dem stoppe, men babyen hører jo ikke på dette. :p

MayaM
04-09-2002, 17:34
ÅÅÅ JAAAA! Jeg har det også slik. Fikk et akkurat nett no. Og ikke bedre blir det når Tassen stikker ut rompa si på andre side samtidig som h*n sparker heller. Vondt.....
Og her er det ganske ofte også, siden Tassen er så aktiv.