PDA

Vis full versjon : Redd

Kayli
10-03-2003, 21:52
Jeg er nå i niende uke, og livredd. Forrige uke var jeg kjempekvalm hver kveld og dødstrøtt hele tida. Jeg var egentlig veldig glad for det, for det betydde jo at alt var bra med den lille.

I august opplevde jeg å abortere så sent som i uke 13, og jeg er derfor rimelig engstelig denne gangen...

Nå kjenner jeg ingenting til kvalmen, og ikke er jeg så trøtt heller. Dette må da være et dårlig tegn? Hvis jeg ikke merker noe snart, bestiller jeg time hos legen min og ber om en UL. Denne usikkerheten orker jeg ikke...

Bare litt deppa i kveld. Trygler og ber om at den lille må klore seg fast.

:leiseg:

Termin 20.10. Håper.....

Annie
10-03-2003, 22:07
Skjønner veldig godt at du er ekstra engstelig etter at du har en slik erfaring bak deg, men husk at kvalme og trøtthet, som alle andre symptomer, varierer fra dag til dag og uke til uke. I tillegg nærmer du deg 12-ukers-grensa, som for mange er den tiden hvor alle symptomer forsvinner POFF! over natta, og det kan jeg tenke meg blir ekstra stressende for deg. Jeg synes definitivt du skal snakke med lege eller jordmor om dette, om det er noe du går og uroer deg mye for, for det å gå og være usikker og stresset er jo ikke godt for hverken deg eller den lille babyen din. Husk at det er ingenting som tilsier at du skal miste en gang til. Ønsker deg lykke til, og håper at du får roen på dette etterhvert. :klem:

Tidligere Bruker
10-03-2003, 23:06
Symptomer kommer og går. :stakar:
Men jeg skjønner at du er engstelig. :(
Stakkars deg. Det høres vondt ut å gå sånn.

Jeg hadde også masse symptomer i perioder, så forsvant de helt, og jo nærmere 12-14 uker du kommer, jo mindre symptomer kan man få.

Lykke til. :) Det går nok bra.

:klem: