PDA

Vis full versjon : Nå er navnene bankers!!!!

Phoeebee
03-09-2002, 19:32
Vi ville bestemme navn før UL, for å ha det klart, og det klarte vi med en ukes margin!:cool:

Dersom det er en liten pjokk som svømmer der inne, blir det Carsten Edvard. Carsten etter Sambos bestefar som ble begravet den dagen jeg fikk to blå, og Edvard fordi det er min fars mellomnavn... Det er kanskje ikke de vakreste navnene, eller den beste kombinasjonen, men det er navn som har stor betydning for oss...

Der som det er ei lita jente, derimot, så blir detMalin. Rett og slett fordi jeg elsker det navnet...

Nå er det bare en ukes tid igjen til UL. (11/09)Gleder meg masse, men er litt redd også...

Har dere funnet frem navnene???

Klemme Klemme

Vinga
03-09-2002, 21:20
Denne tråden har vært oppe før tror jeg :p
Men skitt au!!

Leandra eller Leander blir vårt knøtt hetende :D

Klem fra vesle L 16+2 og

Ineke
03-09-2002, 21:47
Siden ultralyd viste jente så blir det Julie:D
Hvis det skulle komme en liten gutte baby så er vi ikke helt enige om det ennå..men jeg liker Mats veldig godt...:)

Klem Ineke33+5

sheila
03-09-2002, 21:52
.....tror vi iallfall. Hvis det blir jente skal hun hete Tilde/Thilde(??) og Fabian hvis det er gutt. Ville også ha navnene klare til UL. Men vet desverre at svangerskapet er langt og at det KAN forandre seg. UL skjer 19 sept. Gleder meg!!!

Nuta
03-09-2002, 22:10
Tinde eller Odin !

Vel..det er ihvertfall mine favoritter...om jeg får sambo til og ble enig..det spørs litt!

Nuta
03-09-2002, 22:12
oops:uff: så ikke at det var termin klubb jeg..

Tidl. bruker
03-09-2002, 23:34
herlig het....
er det bare vi som er så treige med å finne navn....?? :)
synes egentlig at vi har goood tid... hehe...

Pelen
03-09-2002, 23:53
Nei da Emja!

Vi har ikke ens begynt å diskutere det ordentlig enda! Men jeg har min liste jeg... Jeg tror dog Pelenmannen syns det er for tidlig å bestemme noe enda.

Klem Pelen 16+1

Kwistin
04-09-2002, 02:52
Martine hvis det blir jente. Martin hvis det blir gutt.

Gleder meg til UL 13/09, da håper jeg at vi får se kjønnet :)

16+5

Syrinen
04-09-2002, 17:48
Nathalie hvis det er jente, og Johan Sebastian hvis det blir gutt. Skal bare kalle han Sebastian da, Johan er etter morfaren min, men skal bare ha Johan som et melleomnavn da. Selv om det er det første navnet. Eller blir det rart???

Tidl. bruker
04-09-2002, 19:37
...........

stratos
04-09-2002, 21:16
Gutt: Markus Oliver
Jente: Maja Olivia

Og Syrinen; sønnen min heter John Sebastian og bruker mest Sebastian! Han er oppkalt etter farfar John, morfar Jann, og mine besteforeldre Johan og Jon; vi fikk tatt alle på en gang! Så jeg synes ikke det er det minste rart å bruke mellomnavnet. Sebastian er et navn vi alltid har likt. (Og ingen vi møtte i Porsgrunn syntes det var det minste rart :) !)

Maja hadde vi sist også; oppkalt etter Mamma'n min som het Sonja og Mamma'n til mannen min som het Marianne (begge døde altfor tidlig av kreft, dessverre).

Markus var det eneste navnet vi begge likte da vi gikk gjennom navneboka, og Oliver er svogeren min.

Vi liker å kalle opp etter noen!

stratos & nr. 2 18+3!

Eirill
05-09-2002, 00:00
Sivert er i boks! :klapp: (Om ikke noen som bor i nærheten snapper det før oss da.........)

Vi strever med jentenavn, men kanskje blir det et av disse:Tiril, Eirill, Stina eller Karen? Akkurat nå er mannen veldig usikker på de to første, som er mine yndlingsnavn.:p Mannfolk!
Vi strevde med å gi Tuppsjura vår navn også, hun var 3 uker før vi klarte å bestemme oss. ;)

Hanne78
05-09-2002, 01:03
Johannes og Ida....????

Eller Trym og Sofie...???

Ikke helt blitt enige ennå, men jeg går for de første!!!Skal på UL mandag,blir spennende å se om det er en liten gutt el jente der inne...

Klem Hanne 17+3

Sessa
06-09-2002, 11:50
EVEN blir det her hos oss. Ultralyden viste en gutt, sa JM. Skal dobbeltsjekke senere med privat UL (der man får med seg film..)

:klem: Sessa

Lilli3
06-09-2002, 12:01
Jeg og min mann er veldig uenig om navn, særlig guttenavn.
men jeg tror det blir Marius , og Silje eller Anja hvis det blir jente. Navnene kan jo selfølgelig forandre seg etter hvert.
De prøvde å se kjønnet på ultralyden sist mandag men kunne ikke se det. Jeg har en stor følelse på at det blir gutt.

Lykke til på ultralyden til onsdag, gleder meg til å lese rapport!

Lilli3 og babyen 18+4 :findag:

minni
06-09-2002, 12:02
Nei det har v ikke turt å tenke på en gang. Det eneste jeg vet er at vi er enige om at det er greit desom navnet også kan uttales på engelsk og ikke har rt i seg fordi jeg skarrer på r-ene og da høres navn som Martin og Marte ikke så pene ut... Med en kjempeskarre r i midten. Men andre r navn er greit selv om jeg om mannen min uttaler de forskjellig for han er fra østlandet og jeg fra vestlandet. Så det blir nok vanskelig å finne et navn vi begge sier likt og som begge liker... ;)