Vis full versjon : Mensmurringer?
Tidligere bruker
03-09-2002, 20:44
Er det normalt å ha mensmurringer eller svake smerter i magen nå?? Er det flere som har det? Kjennes ut som mensen er på vei jo, men jeg har jo testa positivt!!
Noen?
DL 4+2
Det er helt vanlig å ha mensmurringer den første tiden. Det hadde jeg i begge svangerskap. Kjentes ut som om mensen skulle komme. Gratulerer med baby i magen forresten!
:klapp: :baby: :klapp:
Hilsen Sunniva 34+3, på besøk fra oktoberklubben
Tidligere bruker
03-09-2002, 20:52
Oki, takk for svar!!
Og takk for gratulasjon!!:)
:klem:
Jeg hadde mensmurringer til inntil for noen dager siden.
Men det har gått over nå.
Så det er vel kanskje normalt.
Tidl. bruker
03-09-2002, 21:32
Jeg har hatt en del mensmurringer, hadde mye av dem før jeg testet og var sikker på at mensen skulle komme. Husker at jeg hadde det forrige gang også. Nå har de avtatt noe, men jeg er fortsatt øm og sår i korsryggen. Ikke akkurat mensmurringer, men en sliten følelse.
Det er mye som foregår og det er så spennende. Jeg har rett som det er stikninger nederst til høyre i magen. Hadde det sist også, og var selvfølgelig sikker på at jeg hadde svangerskap i eggstokken/lederen. Heldigvis vet jeg "bedre" denne gangen, det er deilig å være litt roligere. Jeg tenker fortsatt mye på at det kan gå galt, det gjør jo det for så mange.
Nei, nå sporet jeg visst helt av. Konklusjon: det er helt normalt.
Jeg føler det også som mensen er rett rundt hjørnet. Og når det da ikke kom noe blod, så bare visste jeg at jeg var gravid:D
Har slike murringer enda, jeg, og så har jeg tendenser til litt luft:o :o :o :o :o :o :o :o :o
Tidligere bruker
04-09-2002, 13:00
Jeg og har masse luft, og magen er mye oppblåst. Ser ut som jeg er mange flere uker på vei av og til.
:p
Isabell@
04-09-2002, 14:04
men det har heldigvis gitt seg. Jeg hadde så vondt at jeg trodde det holdt på å gå galt, men det har det ikke gjort. Det var litt vondt igjen igår og jeg merker litt idag også, men siden alle sier at det er normalt, så stoler jeg på det. ( Men jeg sjekker trusa hver gang jeg er på do, i tilfelle det skulle være noe rødt der. Gjør dere det?)
Oppblåst mage, ja, det har jeg også hatt og vonde mageknip, men det har i grunnen også gitt seg.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.