Vis full versjon : Å gud fader..........
....som jeg kjeder meg!!! Er det mulig å ha mindre å gjøre? Jeg vil ha baby!! Nå!!!! Vil ikke vente 23 uker til!! Hva skal jeg gjøre for å få tiden til å gå? Jeg prøver å strikke. Fy pokker det er kjedelig det!! Har lest flere bøker allerede. Hva skal jeg gjøre? Har allerede gått her hjemme smeldt i 3 mnd. Og her skal jeg gå i 5 til!!! Hjeeeeelp! Jeg vil ha et liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Sorry er litt lei i dag. Når kommer chatten igang igjen?? **&%€#" Lei dette jeg!!!!
May-Anita
03-09-2002, 22:41
Skulle nesten ønske eg fikk være heime litt meir eg:(
Arbeider alt for mykje no om dagen og er kjeeeempesliiten:leiseg:
Er på gråten nesten hele tiden og er lite tolmodig mot egne barn:birth:
Skulle ønske sykemelding men har gått på attføring ett år og da må eg arb. i minst 6 mnd. for å opptjene sjukepengegrunnlag. så kos deg du som har anledning til å være heime.
Gå på kafe og nyt denne stunden, skulle gjort det eg.
klem fra May-Anita 13+3
enda leeeenge igjen.........
Tidl. bruker
03-09-2002, 23:06
ja sjønne dæ godt.... har skrevet noe lignede innlegg tidligere i dag.... men akkurat nå føler jeg at formen er fin. og kjeder meg ikke riktig så mye.
MEN.. kommer jo en dag i morgen også... :) Tenkte kanskje å prøve å støpe lys.. for å få tiden til å gå. Eller bare sitte å løse kryssord... hmm.. kanskje begge deler...
Har du ingen hobbyer som du kan styre med, eller andre i nærheten som du kan besøke på dagtid? Men er du som meg, så er det det å få fingeren ut som er det værste...
Men det hjelper også å klage vet du... så bare klag i vei hær inne, du er ikke alene vet du :)
:findag:
...du har helt rett. er tross alt heldig som får gå hjemme. Hørtes ikke ut som du hadde det så greit. Mitt problem er bare at jeg kjeder meg. Kunne ønske jeg kunne sende deg litt tid og overskudd. Men det blir vel litt vanskelig. Får heller sende deg gode tanker i håp om at det skal bedre seg for deg!!!!!!!!!!:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.