Luuna
12-02-2008, 10:42
Hvor langt lot dere bekkensmertene gå før dere ble sykemeldt? Jeg var hos legen forrige uke, og da var hoftene helt fine. Noen dager etter at jeg hadde vært hos legen fikk jeg veldige smerter på høyre side. Det er vondt når jeg beveger meg eller snur meg. Når jeg sitter eller ligger i ro kjenner jeg ingenting. Men så fort jeg skal reise meg opp eller skal snu meg så kjenner jeg det. Det er ikke helt grusomt vondt, men er redd for at det kan bli verre. Jeg tar det veldig med ro, slik at det ikke skal bli verre.
I forrige svangerskap hadde jeg også slike smerter, men kan ikke huske hvor sterke di var før jeg ble sykemeldt. Det var også på denne tiden sist at jeg fikk vondt, og da ble jeg 50% sykemeldt. Men da var det mye verre..
Hvor langt hadde dere latt det gå før dere kontaktet legen og ble sykemeldt? Er jo veldig trøtt også, og det tærer veldig på kroppen at jeg har vondt og er trøtt. Så jeg kjenner at jeg er ikke helt i tipptopp form for tiden.
I forrige svangerskap hadde jeg også slike smerter, men kan ikke huske hvor sterke di var før jeg ble sykemeldt. Det var også på denne tiden sist at jeg fikk vondt, og da ble jeg 50% sykemeldt. Men da var det mye verre..
Hvor langt hadde dere latt det gå før dere kontaktet legen og ble sykemeldt? Er jo veldig trøtt også, og det tærer veldig på kroppen at jeg har vondt og er trøtt. Så jeg kjenner at jeg er ikke helt i tipptopp form for tiden.