Vis full versjon : Vi er en aktiv klubb, gitt!!
Har dere lagt merke til hvor aktive vi er i forhold til de andre klubbene? Det er nesten alltid masse liv her, altså. Føler meg priviligert som hører til her. For før var jeg bare på www.barnimagen.com hvor det kom inn èn beskjed i døgnet og man ikke fikk respons... Nei - da er det bedre her inne, altså.
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Hva betyr juniormedlem, og når blir man seniormedlem?
Skjønner dere alt her inne? Trodde jeg var rimelig greitt bevandret når det gjelder tekniske finesser, men jeg blir litt forvirret av alle de vanskelige og ukjente ordene....:???: :gal2:
Heia oss altså!!:klapp: :klapp:
Smiiiiil:p :p :p :p fra
DER TOK DU INNLEGGET MITT GITT!!!:D :D ( ;) )
:klapp: Dette har jeg også tenkt på lenge, faktisk! At dette er den meste aktive klubben!:klapp:
De andre er ikke på langt nær så aktive!
Men noen ganger er det ganske så stress at alle er så aktive - det blir så mange innlegg å svare på !;)
Jeg har nå sittet i over 1 time å bare svare på innlegg her inne, men jeg tror ikke jeg klarer alle.
Det kommer jo stadig nye!!!
Jeg tror du blir medlem nå du har over 30 meldinger og senior er over 250 tror jeg..
Klem fra Stini & Lille Håp:baby: 35+1
Ja, her skjer det stadig noe. Ikke greit å være borte noen dager, det straffer seg. ;)
Men for meg som har vært sykemeldt en lang stund er det jammen godt å ha litt tidsfordriv også... kan kanskje si at SM har reddet meg fra å fly på veggen. :latter:
Har ikke helt vent meg til det nye systemet enda, men det kommer vel håper jeg. Er ikke mest tålmodig om dagen heller...:bonk:
:findag:
Klem fra Robyn, 35+1
Det stemmer jo absolutt at septemberklubben er den med mest aktivitet! Til å begynne med tilhørte jeg augustklubben med menstermin 26.august, men etter UL flyttet jeg over hit. Var jo ikke akkurat så festlig å bli "satt tilbake" 2 uker, men det tok jo ikke lang tid før jeg oppdaget at dette er "the place to be":klapp:
Hurra for septemberdamene:D :klapp: :D
Frida T-27
Hadde tenkt å legge ut en lignende melding. Noe med at sjekk meldingstallet og diskusjonshyppigheten her inne.. hehehe Syns det er bra jeg, eller?? Kanskje vi blir sett på som de skravlekjerringene:eek:
Massevis av hilsen fra Miro og :baby: T-20
Jeg tror vi er de mest aktive her siden mange av oss har gått ut i permisjon eller er sykemeldte...
Eller... vi har da vært aktive lenge..... :lol:
KLem
Vimsen T-22
hehehe....
har nettopp skrevet innlegg selv hvor jeg begynner med å kommentere aktiviteten her inne blant septemberjentene. Det er jo helt umulig å være borte en dag eller to for da henger man så etter på innlegg at det er umulig å svare på alle.
Men det er jo moro også da, at vi er så engasjerte og deler erfaringer og gleder og sorger og alt vi føler for. Er veldig glad for at jeg fant disse sidene når jeg gjorde det.
Håper bare at mange av oss blir med over til nybaktmamma også etter at barna har kommet :)
klem fra Mormona T-20
Det var faktisk det første som slo meg når jeg logget meg på her inne nå....:)
Frida var glad hun har flyttet over, og jeg er glad jeg ikke har gjort det (til Augustklubben) selv om termin er 26. august, og jeg nå vet at jeg blir mamma i løpet av fredagsformiddagen:D :D :D
Håper vi blir like aktive på NM også, selv om det blir litt andre ting å henge fingrene i ved siden av...
Klem Nasse(4dg til Ksn) og lille-nasse:baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.