Vis full versjon : Magebilder snart???
Tidl. bruker
03-09-2002, 22:41
Vi skal vel ha magebilder her?? Jeg skal ta mange bilder av magen min denne gangen, gjorde ikke det forrige gang og angrer litt på det. Jeg har kikket litt på magegalleriet og jeg får nesten tårer i øynene av alle de fantastiske magene.
Når får vi egentlig mage? Jeg hadde liten mage forrige gang, og får vel ikke så mye større denne gangen. Jeg gleder meg så veldig til det synes at jeg er gravid. Akkurat nå går jeg rundt og vet det hele tiden, men det synes jo ikke.
Jeg har allerede mage jeg:D ...den er fra førrige fødsel da:uff: .....troe ikke jeg skal begynne og legge ut bilder av den assa :lol::lol:!!!
Jeg husker ikke helt når jeg fikk mage, men jeg lurer på om det var i 3 måned! Fikk mage ganske fort!
Åå som jeg gleder meg til og få den magen igjen *sukk* Håper tida går kjempe fort fremover nå!!
Tidligere bruker
04-09-2002, 10:23
Forrige gang så begynte jeg å mage i uke 14 tror jeg det var.
Gleder meg til å begynne å ta bilder og skryte litt jeg og. For jeg tok bare 2 bilder sist! Så her skal vi ha mange magebilder:)
:findag:
Isabell@
04-09-2002, 13:56
Jeg har ingen mage foreløpig, jeg var litt oppblåst i starten, men det har gitt seg nå. Gleder meg veldig til det begynner å synes. Det kan jo ta sin tid det, spesielt siden magene våre ikke begynner å vokse skikkelig før midt på vinteren og da er ihvertfall jeg godt pakket inn i lag på lag av klær.
:D
Jeg har tenkt å ta masse bilder av magen min. Hadde egentlig tenkt å ta et bilde rett etter at jeg testa, men det glemte jeg. Kanskje jeg tar et til helga. Blir moro å sammenligne "før" og "etter" bilder.:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.