PDA

Vis full versjon : Ulike symptomer i nye svangerskap?

Milly
12-03-2003, 14:38
Har dere som er gravide for andre, ( tredje, fjerde, femte..o.s.v.), gang hatt like symptomer i begynnelsen av hvert svangerskap eller har de variert fra gang til gang?:???:

Panthy
12-03-2003, 14:47
Ja.

hehe
Er gravid med mitt femte barn nå og egentlig har alle svangerskapene vært like forskjellige som ungene, inkludert de første tegnene på at "noe er på gang"....

krinoline
13-03-2003, 03:03
Jeg har bare én fra før, men for min del har det vært veldig likt -til nå- som i første svangerskap. :)

Sweet Candy
13-03-2003, 12:14
Symtomene var helt forkjellig på meg. Første gangen jeg var gravid merket jeg det med en gang, ca 6-7 dager etter eggløsning. Denne gangen var jeg heeelt sikker på at ingenting hadde skjedd, for jeg merka jo ingenting, men da mensen ikke hadde kommet etter 3 dager, tok jeg en test og den var faktisk positiv :) :) :) Og jeg var overlykkelig over å bli gravid igjen så fort (første gangen hadde jeg et svangerskap utenfor limoren, ble opperert den 16 des 2002). Nå er jeg snart 8 uker på vei!

Lillemei
13-03-2003, 18:45
Hei!
Første gangen jeg var gravid var jeg skikkelig trøtt, frossen og svimmel den siste uka før IKM, trodde jeg hadde jernmangel eller holdt på å bli syk! Denne gangen merket jeg ikke så mye, ble bare litt tung i hodet/småsvimmel dagen før IKM. Så det kan tydeligvis variere fra gang til gang.

Kaisa69
13-03-2003, 22:37
Første gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer de første 4 mnd, utenom at jeg la veldig på meg :(

2. gang var jeg kvalm, trøtt, "syk" sliten, hadde digre sprengte pupper osv. Alle tegnene som tydet på at jeg var veldig gravid... Da mistet jeg i uke 12.

3.gang (nå) Har jeg ingen symptomer, spiser og spiser:uff: :uff: Og tenker med glede og håp på at dette ligner på 1. gang :)
Håpet og optimismen stiger hos meg

6+0