PDA

Vis full versjon : Hvem er det egentlig som er her inne??

Hege72
12-08-2002, 21:15
I forbindelse med flyttingen synes jeg det har blitt litt rotete!

Hvem er det egentlig i igjen i Augustklubben nå:???:

Er det noen som har fått nye nick:???:

Kansje vi skal ta en liten oppdatering?

Jeg er her i hvertfall, med termin 18. august (selv har jeg på følesen at jeg kommer til å gå over tiden :gal2: )

Klem Hege T-6:findag:

puffin
12-08-2002, 21:26
Jeg var ikke så aktiv på den gamle siden.....:)

Vaffal har jeg termin 23.august og er kjempespent!!!:D

hilsen puffin :) og :baby: johan

Preggy
12-08-2002, 22:55
Hei !

Karinja her, var på gamlesidene også, men ikke av de mest aktive....Har termin 20 august, trodde først jeg kom til å få før tiden pga mye kynnere i flere mnd, men nå vet jeg ikke helt lengre......Prøver å forberede meg på å gå over, så blir jeg ikke så skuffet:)

Sinka
12-08-2002, 23:41
Sinka er her enda! Savner mange av de "gamle" her, synes det ble litt rotete jeg også. Vi var jo så mange før, hvor er alle sammen???:???:

Jeg kommer i hvert fall til å henge med her til alle augustdamer har fått nurkene sine!:D

Klem Sinka og lillemor:baby: T+4

Dolci
13-08-2002, 00:08
Dolci er her. Var ikke så aktiv på de gamle sidene, mye pga. kvalme og bekkenplager.

Kommer nok sterkere tilbake nå, forhåpentligvis;) .

Gleder meg voldsomt til fødselen, termin er 24. august. Har de siste to dagene hatt voldsomme kynnere, kanskje det er forløpet til noe:???:

Tror jeg har forberedt meg på å føde litt før termin, så jeg kommer helt klart til å bli skuffet. Blir nok en av dem som kommer til å gå 14 dager over. Typisk :p

Tidl. bruker
13-08-2002, 00:31
Kaija er her ennå. Jeg har ikke vært så aktiv på augustsidene. Leser mye mer enn det jeg skriver. Nå er det fjorten dager igjen til termin, men jeg er ganske sikker på at jeg må vente til september før magesnusken dukker opp.

:) Kaija

Frost
13-08-2002, 02:30
Heisan :) . Jeg hadde termin 6/8 og UL termin 9/8 , men går fortsatt bare og venter. Har to fra før som jeg også fikk på overtid. Blir ekstra lei når man må vente og vente. Har ikke gjort noe spesielt for å fremskynde noe. Gjorde det med de forrige men det hjalp ikke. Det kommer nok når det er klart for det. Trives vel så godt der inne tenker jeg. Men er ihvertfall kjempeklar nå til å møte den lille :baby: . Alt er klart så det er bare å komme.

Klem fra

Huskestua
13-08-2002, 09:39
MED EGEN TERMIN I DAG, OG UL TERMIN OM EN UKE.
VI VENTER OG VENTER, MEN LILLEVENNEN HAR FORBUD MOT Å KOMME PÅ CA 36 TIMER. VÅR FORELØPIG YNGSTE (UTENFOR MAGEN) HAR SIN FØRSTE SKOLEDAG I MORGEN, OG DET VIL HVERKEN MAMMA ELLER PAPPA GÅ GLIPP AV. :findag:

SKAL FORRESTEN TIL LEGE I DAG, FORHÅPENTLIG VIS SISTE GANG.:)

Nusse1
13-08-2002, 12:25
Jeg er her også enda. Jeg vet ikke om jeg er så glad for det egentlig. Hadde termin den 9/8. Det er jo ikke så mange dagene siden. Men både lege og jordmor innstilte meg på at jeg ikke kom til å gå til terminen. Så jeg har ventet en stund. Og jeg er fryktelig lei.
Håper jeg snart kan bli forfremmet til nybakt mamma.....Men inntil da er jeg veldig glad for at jeg har alle dere.

Kos dere

Klem fra Nusse

Pius
13-08-2002, 13:08
Hei! Jeg er her også, etter lang tids fravær. Har hatt ferie og permisjon i tre uker nå, og vært uten datamaskin hjemme inntil for et par dager siden. Men nå er jeg på nett igjen! Deilig! Fikk litt "sjokk" da jeg så de nye sidene, alt er forandret jo. Er det noen som vet hvor "gamle" snartmamma er? Hadde gledet meg sånn til å lese hva dere har skrevet de siste ukene, men finner ikke det noe sted.

Jeg begynner å bli litt utålmodig nå, det er så fryktelig varmt.... Men tror jeg går over terminen, som er 26. august, det er ihvertfall ingen fødetegn her ennå...

Lykke til i innspurten alle sammen!

Pius T-13 (deilig å kunne skrive det ihvertfall!!):)

Snorkfrøken
13-08-2002, 13:40
Jeg er her også:)

Ul termin var 6. august, egen 1. august, så nå bør h*n vel være klar snart:???:

Vente, vente, vente:sover:

Lykke til alle sammen:vink:

Klemmer fra Snorkfrøkan T+7:bonk:

Preggy
13-08-2002, 14:08
Ville bare si at gamle snart mamma er borte.......:leiseg:
Når administrator skulle skifte system, så forsvant hele greia...

Emma
13-08-2002, 16:11
Har 12 dager igjen til egen termin, og 19 dager til UL termin. Fødte 9 dager før termin sist gang, og er derfor innstilt på å føde før termin også denne gang. Men har selvfølgelig ingen garanti for dette. Så foreløpig får man bare vente å se.

Er litt forvirret over alt det nye på disse sidene. Synest i grunnen at det var greiere før, men man venner seg vel til det.

Fortsatt god ventetid til dere alle!

Hilsen Emma:findag:

Fiol
13-08-2002, 16:44
Jeg er Lita...
Var for det meste bare inne og leste på de gamle sidene, men har store planer om å komme sterkere tilbake nå;)

Ellers så har jeg termin den 21. august. Gleder meg veldig til å få hilse på lille gutten min:)
Men han bør vel egentlig holde seg inni magen til etter helga, for denne uka skal vi flytte:D Blir deilig med større leilighet:)

:klem: fra

celina
13-08-2002, 20:08
Jeg er her også!

Har termin den 21 august.. men H*N :baby: må gjerne komme i dag!

Jeg er SLITEN og lei nå jeg !
:sint:

Klemmer Celina t-8

Katie
14-08-2002, 01:21
ville bare si at jeg er her også ! :(

Er nå hele 9 !!!!!!!!!!!! dager på overtid og er veeeeldig klar for å :birth:

Gleder med til å "få" til systemet på disse nye sidene, sånn atte eg kan bli litt flinkere til å bruke det :blush:

:findag: til dere fra Katie og Veslefrøkna :baby:

Abe
14-08-2002, 01:57
Var for det meste bare en liten snikleser på gamle SM. Har en gutt på 2 år fra før, og har temin med "Småen" 22. august. :baby:

:findag: fra Abe

Dairine
14-08-2002, 12:46
Heisann.. kan jeg få være hos dere?? Jeg er visst den aller siste julidamen som er igjen så det er litt stusselig i juliklubben! Hadde termin 30. juli, dvs at jeg idag er 15 dager over...:uff: Slimproppen gikk igår (omsider) og jeg skal på ny overtidskontroll på Ullevål idag, så får vi se om jeg snart ikke hører hjemme på SM i det hele tatt.. ;)

Klem Dairine (t+15)

Frost
14-08-2002, 15:04
Hei Dairine :)
Du er hjertelig velkommen. Du blir vel satt igang snart da? Med nr 1 ble jeg satt igang med gel etter 15 dager, men han kom ikke før syttende dag. Skal på ny overtidskontroll nå om en time.

Klem fra

Soljenta
14-08-2002, 15:20
Hei alle august(og juli)damer!

Jeg er også med på de nye sidene. Synes de virker bra, men synd at alt det gamle materiale har gått tapt. Jeg har termin 28. august, men egen termin er før. Er IKKE fødeklar for vi har akkurat fått tilslaget på ny bolig så nå er det masse å ordne med megler, lån osv. MEN kommer babyen er den hjertelig velkommen. Vi gleder oss masse! Har ikke så mye tid til å tenke på den lille om dagen og det får jeg nesten dårlig samvittighet av.

Lykke til videre alle sammen

Hilsen soljenta:findag:

Sindy
14-08-2002, 15:47
Jeg er fremdeles med! (selv om jeg er lite på internett om dagene). Jeg er på besøk hos foreldrene mine, og må "låne" PC når det ikke er så mye folk rundt (=skjeldent)

Jeg har ikke helt oversikt over alle finessene på de nye sidene, men tror det blir stilig når jeg får tid til å finne ut av det.

Min termin var 10 august, mens UL terminen ikke er før 20 aug. Jeg mener fremdeles at min termin er riktig, og at jeg er på overtid i forhold til denne. Ble veldig stresset av en legen min som sa for over to uker siden at jeg er "veldig fødeklar". Kom meg derfor av gårde til foreldrene mine i hui og hast, og ble på ingen måte ferdig med alt jeg skulle ordne i Oslo. Nå går jeg bare her og venter og venter, og har ikke så mye å fylle dagene med. Sikkert bra for meg som vanligvis stresser, men veldig uvanlig (og kjedelig!):gal2:

:findag: Hilsen Sindy

lillepus
14-08-2002, 16:24
Jeg er her enda, er var ikke så veldig aktiv på de gamle sidene, leste mere enn det jeg selv skrev.... Jeg har termin 27 aug, så det er bare 13 dager igjen...vanskelig å si om jeg vil gå over...men håper at nurket vil ut snart...

klemmer fra lillepus:findag:

Rebekka
15-08-2002, 01:27
Jeg er også her, var også tidligere men ikke så veldig aktiv. Har termin den 23. Dette er mitt andre barn.

Føler at magen kanskje har sunket litt ned de siste pa dagene? Spennende på jordmorkontroll i morgen. Men jeg regner ikke med å føde før tiden akkurat, gikk 4 dager over termin med førstemann.