Vis full versjon : Skal visst ha 2, jeg..
Heisan!
Tenkte jeg kunne melde meg inn her også, selvom jeg er medlem i oktoberklubben.
Var på UL i går og fikk vite at vi faktisk venter to :baby: :baby: ca i okt :D
En helt vanvittig følelse å se hjertene slå og alt så fint ut. Spesielt siden vi har hatt en MA i okt og en SA nå i jan. (ble gravid rett etter MA igjen)
Nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært så utrolig dårlig form, kvalm og feberaktig i kroppen og så veldig trøtt hele tiden.
Har hørt at det bruker å bli værre når en venter tvillinger..tror jeg :???:
Vel, vel, spennende tider nå i alle fall. Lykke til alle tvilling-gravide!
Klem Anki
7+3
HEI HEI
Nå er det bare å glede seg fremover, du er nemlig blitt medlem av en meget heldig gjeng, nemlig alle oss som er tvillinggravide:klapp:
Det stemmer nok at formen kanskje ikke er helt på topp sånn i første del av svangerskapet, men bare vent... Du får tidlig bevis på at du virkelig er gravid, for nå er jeg 18+6 og har en kjempeflott mage :D og den har jeg hatt en stund nå.
Okay, så KAN det oppstå endel problemer, men ikke tenk på det nå, NYYYYYYT det å være gravid. Og ett godt råd, ta det med ro, slapp av mye, det er nå det er din tur til å være lat, med full tillatelse.
Uansett, GRATULERER SÅ MYE
KLEM fra May-Britt og de :baby: :baby: nurkene 18+6
Jepp, du er en meeeget priviligert person :D :D
Ikke la noen fortelle deg noe annet.
Gratulerer så mye med de to små. Har du noe å spørre om, eller trenger oppmuntring eller andre ting, er vi her for deg alle sammen.
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Stoor klem fra (16+4)
Takk for masse oppmuntring, dere. :)
Det trengs i disse dager når tåre-krana står så og si åpen 24 t i døgnet :uff:
Men si meg, når fosterene ligger i hver sin fostersekk betyr det da at de er to-eggede, eller er det vanskelig å si så tidlig??
Klem Anki og :baby: :baby:
7+4
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: Gratulerer!!!:klapp: :klapp: :klapp:
Du har en spennende tid i møte. Så gøy at du venter :baby: :baby: etter både ma og sa.
Hadde selv en sa i mai -02 og en ma i sept -02, ble gravid igjen i okt -02, og der var det tvillinger gitt:D :D Min første reaksjon var at jeg hadde fått igjen for de jeg hadde mista. Alt ser ut til å gå bra denne gang. Pass på å ta det rolig. Jeg ble 100% sykemeldt fra uke 9, og får en tett oppfølging.
Hei igjen
Når tvillingene ligger i hver sin fostersekk så er de to eggede. Det var den beskjeden vi fikk på 1. UL, hvor det ble oppdaget at vi var priviligerte:p og hadde tvillinger i vente. Vi skal ha toeggede.
Fra May-Britt
Ja, du er kjempeheldig som skal ha tvillinger, og du går en spennende tid i møte.
Selv har jeg egentlig hatt det greit sånn fysisk sett i svangerskapet, og sluppet unna den verste kvalmen. Heller ikke bekkenløsning har jeg vært plaget med. Er i dag 37+3 uker på vei, og bare går og venter på det store som snart skal skje.
Mange hilsener
kristina
13-03-2003, 15:42
og velkommen her blant alle oss tvillinggravide.
Når det gjelder forstersekk, så kan både eneggede og toeggede har hver sin fostersekk. Jeg venter høyst sannsynlig eneggede tvillinger som ligger i hver sin sekk. Forskjellen er i følge min lege at skilleveggen mellom sekkene er tynnere når det er eneggede tvillinger.
Lykke til videre. Du har mye å se frem til.
Blåklokke
17-03-2003, 17:51
Hei, Anki!
Vil også gratulere så mye - jammen er vi heldige alle sammen som venter to! Selv har jeg vært så heldig å slippe fullstendig unna kvalmen - håper det ikke varer så lenge for deg!
Hilsen Blåklokke (satt fram to dager til 17+0 etter UL i dag)
Gratulerer så mye som ny medlem av klubben!
Ja, vi er heldige.. Jeg er stolt og glad og spent over tvillingene i magen, men samtidig så gruer meg litt til de kommer ut..
Føler meg ikke helt klar for dette, men det går vel bra. :)
Jeg hadde også en sinnsyk kvalme, men er heldigvis ferdig med det nå. På UL i uke 28 var de ca 1 kilo hver, så det er jo bra.
Hos meg mener de at det er toeggede fordi at skilleveggen er såpass klar (tror jeg..). De har dessuten hver sin morkake og ligger i hver sin sekk.
Jeg er litt sliten om dagen.. Babyene sparker og hikker mye, og presser på ribbena, men jeg prøver å bare glede meg over det, og når de vekker meg om natta prøver jeg å tenke at det er en slags "tilvenningsprosess" til de kommer så det ikke blir så tungt da.
Jeg er heldigvis sykemeldt nå, men må begynne å ta det mer med ro, ellers blir jeg lagt inn på sykehuset, og det vil jeg ikke enda.
Husk å være stolt over magen din, og :baby: :baby: inni den!
Det er mange som ikke kan få barn, og tenk på oss da som får to i samme slengen! :D
Tina-A og :baby: :baby:
30+0
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.