PDA

Vis full versjon : Symptomene har forsvunnet...

jajapaja
22-02-2008, 17:29
Hei

Merkelig hvor fort redd man blir i denne situasjonen! Lurer på om noen av dere har opplevd at svangerskapssymptomene bare plutselig forsvinner? Det må sies at det var ikke så mye jeg kjente, men jeg hadde veldig ømme bryster blant annet som ikke er ømme i det hele tatt nå. Er 11 uker på vei. Bør jeg være bekymret? Har ikke hatt smerter eller blødning. :rødme:

anita791
22-02-2008, 18:27
Mine forsvant i uke 10.. Og jeg er nå 28 uker på vei så det trenger ikke være noe.
Men er du veldig bekymret så kontakt legen din eller jordmor. Litt for å bli beroliget.

kattepusen
22-02-2008, 19:45
Det samme skjedde meg for noen dager siden. Men nå er de tilbake igjen, bare mildere. Er 9+1 i dag. Bekymret meg som deg, men tror det er veldig vanlig. Men enig med anita 791, ring legen hvis du er veldig urolig. Bedre å bli skikkkelig beroliget enn å være redd!

jajapaja
23-02-2008, 00:25
Tusen takk for svar, jenter :-) Tenker det er jeg som bekymrer meg unødig, det er jo normalt å svinge litt. Men alltid godt å lufte sånne ting og få tilbakemelding fra andre, selv om spørsmålet er aldri så dumt. Godt å ha dere!